Skip to main content

Locic vrea un post de reality-show

 

locicOmul de afaceri Marius Locic vrea să lanseze un post TV reality-show. Canalul se va numi 10+, iar astăzi încearcă să obţină licenţa de emisie de la CNA. Locic, cunoscut mai mult pentru afacerile imobiliare şi apropierea de Gigi Becali, este proprietarul ziarelor Interesul public şi Atac şi al postului Senso TV. Produsele media nu performează însă.

Publicitate

10+ face parte dintr-un plan care include trei canale, a declarat Locic pentru Paginademedia.ro:

"În martie, Senso TV se va transforma într-un canal de ştiri gen Antena 3 şi Realitatea TV. 10+ se va lansa în august-septembrie 2009, ca un post de reality-show-uri. O a treia televiziune, comercială, o să o lansăm împreună cu o firmă anglo-americană", a declarat Locic.

Locic spune că, de la 1 decembrie, jumătate din postul Senso TV, şi din ziarele "Atac" şi "Interesul Public" va fi preluată de parteneri străini.

ULTIMA ORA: Firma lui Locic a fost reprogramată de CNA pentru obţinerea licenţei 10+. Cei doi reprezentanţi care au venit azi dimineaţă la Consiliu au declarat că nu sunt "mandataţi să vorbească despre partea editorială".
Din caietul de licenţă:

  • societatea care solicită licenţa este Locic Media. Acţionari: Locic Imobiliare (90%), Locic Elena Mariana (10%)
  • matinalul se va numi "Trezeşte-te române"
  • programul va avea documentare de politică, istorie, servicii secrete, justiţie, finanţe şi politică.

Tot astăzi încearcă să obţină licenţă şi Romtelecom, pentru programul propriu Dolce. Operatorul de telefonie a mai avut o tentativă, eşuată însă, pentru că postul era o reclamă continuă la produsele Romtelecom.

ULTIMA ORA: Compania Romtelecom a fost respinsă din nou, din acelaşi motiv ca şi prima dată. Emisiunile educative (35% din totalul programelor), în viziunea operatorului de telefonie, ar trebui să explice "modul de utilizare a serviciilor achizi]ionate în prealabil de la Romtelecom"

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • cred ca Romtelecom a cerut ca emisiunile in care se explica utilizarea serviciilor sa nu fie facturate ca publicitate.
  • dar cine a decis ca romtelecomul isi promova prea mult produsele pe dolce? cna-ul? nu cred ca era auto-promovare, pe cat era “luminarea” clientilor. sunt atatia clienti care habar n-au cu ce se mananca serviciile romtelecom.
  • Un proiect nu este respins definitiv. Se poate reface, iar Romtelecom se poate prezenta din nou in fata Consiliului cu o noua solicitare.
  • bai frate nu-i inteleg pe astia de la cna, ca nu prea-s coerenti, unii au dreptul, altii n-au. io chiar sunt curios care sunt criteriile. rcs, upc, boom au dreptul la canale de genul asta iar dolce nu. eu am dolce si ma intereseaza subiectul
  • Tunurile imobiliare s-au "tras"..., din toate partile :), cu orice mijloace (din pacate, chiar depasind limitele legale si cu complicitatea functionarilor statului), gata!
    Piata imobiliara e in descrestere, de destula vreme, chiar de cand multi smecherasi ai "analizei" imobiliare ziceau altfel, ori anumiti "imobiliaristi" de doi lei si 4 clase ("facuti") spumegau "pe interese" prin diverse organe ale presei scrise si audiovizuale, cu oganul lor vorbitor..., cum ca "nu scade piata, nu scad preturile", ..."cresc mai usor..." etc.

    Acum, investeste lumea in...presa, e filantropa si/ sau "spala". Are cu ce. Are unde (intern/ afara).
    Fara nicio aluzie. Iluzie.

Trimite un comentariu