Skip to main content

Pe scurt: Orange la Initiative, reclame noi şi un premiu pentru McCann

 
  • Contul de media al operatorului Orange rămâne la Initiative România, anunţă agenţia într-un comunicat. Licitaţia câştigată a fost una dramatică. Până în urmă cu o săptămână, principalul favorit era compania Zenith Media.
  • Agenţia McCann Erickson a fost premiată la festivalul Cresta, la categoria presă. Cuplul este o reclamă dintr-o campanie de informare asupra riscurilor vitezei excesive, derulată anul trecut. Execuţia face parte dintr-o campanie de print care a fost premiată cu Grand Prix la ediţia 2007 a festivalului Golden Drum.

the-couple

  • Agenţia Graffiti BBDO a creat campania de lansare a brandului german de lactate Muller pe piaţa românească. Adrian Docea, Strategic Planner la Graffiti BBDO: „Am intrat pe o piaţă foarte pragmatică şi foarte funcţională la nivel de mesaj. În definitiv, vorbim despre iaurt, în sine o categorie a cărei funcţie utilitară nu o pune nimeni sub semnul întrebării. Am făcut tranziţia de la ar fi bine să mănânci iaurt la e aşa de bine să mănânci iaurt. Conceptul creativ al campaniei derivă tocmai de aici, din „Lumea Müller”.
Publicitate

  • Campania care promovează abonamentele Romtelecom Voce Business este semnată de agenţia Grey România. Se desfăşoară până la mijlocul lunii decembrie, pe TV, presă, outdoor, internet, radio şi la punctele de vânzare. “Comunicăm produsele şi serviciile într-un mod cât se poate de realist, cu o picătura de umor şi construind personaje cu care oamenii cărora ne adresăm să se poată identifica uşor” declară Claudiu Dobriţă, Creative Director Grey Bucharest. Componenta TV cuprinde trei spoturi.
  • Internet fără bâlbe de la iLink este sloganul campaniei pentru iLink, serviciu de internet de la Cobalt IT. Campania a fost concepută de agenţia Mercury360 şi se desfăşoară pe print, radio şi outdoor. Adi Păsărică, copywriter, explică ideea: “Când a trebuit să exemplificăm bâlbele, ne-am amintit de „Crapă piatra capra-n patru şi-apoi capra-şi crapă capul” (print 1) sau „Un vultur stă pe pisc c-un pix în plisc” (print 2). Ni s-a părut că genul ăsta de jocuri de cuvinte poate explica, în mod paradoxal şi amuzant, rapiditatea şi stabilitatea conexiunii oferite de iLink”.

Capra

prop

Vulturul

prop

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu