Skip to main content

Reclamele româneşti nu au convins "Noua Europă"

 

Nivelul creativ al publicităţii româneşti a fost penalizat în Slovenia. Pentru prima dată în ultimii patru ani, România pleacă fără Marele Premiu de la Festivalul de publicitate al "Noii Europe" Golden Drum (Portoroz, Slovenia).

Publicitate

Agenţia românească plasată cel mai sus a fost Saatchi&Saatchi, care a terminat pe locul trei după numărul de puncte. McCann Erickson România, câştigătoarea de anul trecut, a luat un singur premiu, un argint la secţiunea print. Leo Burnett, deţinătoarea marelui premiu acum trei ani, a plecat acum acasă cu două spoturi premiate cu aur la secţiunea TV (pentru Doncafe şi eJobs).

Doncafe - Matrix

eJobs

Despre Golden Drum 2008 au scris pe larg site-urile adplayers şi iqads.

În ultimii doi ani, Marele Premiu a fost câştigat de McCann Erickson (agenţia condusă de Bogdan Enoiu), iar acum trei ani premiul era al lui Leo Burnett (agenţia condusă de fraţii Ioana şi Ştefan Iordache).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu