Skip to main content

Revista presei media – 21 octombrie

 

Investitorii au devenit mai prudenţi atunci când atribuie bugetele pentru comunicarea interactivă, scrie Adevărul. Când clienţii sunt puşi în situaţia de a tăia din bugete, aceştia „operează” în special la cele pentru online şi outdoor.
Spectrul recesiunii a ajuns şi în publicitatea online

Publicitate

Familia Voiculescu şi Gabriela Firea, pe de o parte, şi Mihai Craiu, pe de altă parte, sunt în conflict deschis pentru controlul asupra publicaţiei Săptămâna financiară, scriu Hotnews şi Cătălin Tolontan.

Disputa vine după ce Intact a încetat colaborarea cu fostul director general al companiei Jurnalul, Mihai Craiu (totodată acţionar al Săptămânii financiare) şi i-a retras calitatea de administrator al firmei.
Tolo - Succesul ajunge la tribunal
Hotnews - Disputele dintre acţionarii publicaţiei Săptămâna Financiară ajung în instanţă

CanCan, Libertatea, Click şi 7plus scriu pe larg depre Topul vedetelor cu cele mai mari încasări din publicitate, realizat de paginademedia.

CanCan – Măruţă a adus Pro tv cinci milioane de euro
Libertatea - Măruţă a "produs" 5 200 000 € pentru Pro TV
Click - Măruţă magnet pentru euro. Până acum a bifat 5 milioane
7plus - Happy Money pentru Maruţă

Cotidienele franceze se confruntă cu o scădere accentuată a tirajelor, care au ajuns la nivelul celor înregistrate în Cuba, Lituania sau Suriname şi la jumătate faţă de Anglia sau Germania, scrie Financiarul. De vină sunt problemele de distribuţie şi preţurile mari de pe tarabe.
Franţa dă peste 300 mil euro pentru salvarea presei scrise

Tot Financiarul citează cotidianul Wall Street Journal, spunând că NBC Universal îşi reduce bugetul cu 500 milioane dolari ca rezultat al crizei economice ce se extinde şi în industria media.
NBC Universal îşi reduce bugetul cu 500 milioane dolari

Băncile şi celelalte entităţi din domeniul financiar au avut, în ultima perioadă, o activitate mai mare pe campanii de imagine. Majoritatea băncilor de pe piaţă au campanii pe TV, arată Business Standard.
Băncile se promovează mai mult pe TV

Concurs organizat de Prima TV , notează EVZ. Aspiranţii la jurnalismul TV vor putea câştiga o bursă, dar şi o vizită la sediul postului ProSieben din München.
Prima te trimite la ProSieben

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Draga prietene,
    Poate nu ai inteles ce am vrut sa spune exact.
    1. Nu e nici o problema ca i-a citat site-ul , nu la asta m-am referit. Dimpotriva. Pentru mine a fost momentul prielnic de a analiza succesul reclamei unui site in diferite medii.
    2.Ma refeream la intervalul mic de timp din momentul in care Mircea Badea a rostit numele : www.paginademedia.ro si efectul imediat pe care l-a avut aceasta citare. Efectul (conform In Gura Presei , Antena 1 , 10 dimineata) a fost un peak (varf) de 145 de vizitatori online la acel mic interval de timp.
    Nu ma refeream ca site-ul e de putin timp online. Ma refeream stric la intervalul de cateva secunde ca efect a reclamei lui Mircea Badea.

    P.S. Fac un studiu de caz pe tema asta.
    Reclama unui site in mediul TV , Radio si Online.
    Succesul cel mai mare il are reclama unui site facuta tot in mediul online.
  • @taShy

    hai ca ma bag si eu putin in seama: dupa cate observi, acest site este unul de media, NU vad problema ca Mircea Badea i-a citat site-ul. Ba are succes, ia uita-te mai atent la perioada aparitiei acestui blog. Pe online.
  • www.tashy.ro
    Chiar am urmarit traficul site-ului dumneavoastra dupa ce Mircea Badea l-a comunicat pe post. Audienta e mai slabuta seara la ora 23, cand e emisiunea in direct , si am preferat sa analizez traficul site-ului dupa ce l-a comunicat in reluare la ora 10 pe Antena 1 . 145 vizitatori online atat a fost peak-ul . Nu e mult nu e putin,dar acest fapt demonstreaza ca nu prea ai mare succes daca incerci sa-ti promovezi site-ul prin intermediul Televiziunii , Radio-ului si/sau Ziarului. E mult mai eficient sa-ti promovezi site-ul tot in mediul online , deoarece vizitatorul site-ului are acces imediat. Oricum sunt un proaspat licentiat in jurnalistica si ma intereseaza tot ce se intampla in Media , fapt ce ma va determina sa fiu cel mai fidel vizitator al acestui site.

Trimite un comentariu