Skip to main content

Revista presei media – 29 octombrie

 

Trebuie să treci prin televiziune ca să fii cunoscut, spune într-un interviu acordat ziarului Adevărul Luca Niculescu, moderator al talk-show-ului Europa ne priveşte (TVR 1) şi redactor-şef al RFI România.
RFI se poate gândi şi la interesul public

Publicitate

Disputa dintre preşedintele Traian Băsescu şi premierul Călin Popescu-Tăriceanu a ajuns ieri la Consiliul Naţional al Audiovizualului, relatează EVZ. CNA s-a autosesizat în legătură cu modul cum au fost mediatizate la TVR poziţia preşedintelui şi a premierului în scandalul majorării salariilor profesorilor.
Băsescu îşi face loc la TVR prin CNA

Cotidianul vorbeşte de o campanie dusă de grupul din care face parte. Lunar, 0,5 la sută din încasările din publicitate ale trustului de presă Realitatea-Caţavencu vor intra în conturile Ministerului Mediului, în cadrul campaniei de protejare a mediului Cod Verde.
Realitatea-Caţavencu împarte veniturile din reclamă cu Ministerul Mediului

România ar putea avea un nou brand de ţară, construit după toate regulile şi procedurile, cel mai devreme anul viitor, scrie Financiarul. Dintr-un buget de 8,5 milioane de euro în acest an, două milioane sunt destinate primelor etape în stabilirea acestui concept.
Brandul României, de 18 ani în chinurile facerii

Profesionişti în marketing şi comunicare vor fi profesori la Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare, care îşi deschide din nou porţile pentru modulul II, adresat Senior Brand Manager-ilor şi Account Director-ilor, punctează Financiarul. Printre traineri: Aneta Bogdan, Mihai Ghyka şi Narcis Horhoianu.
Scoala IAA îşi deschide din nou porţile

Producătorul şi distribuitorul de produse de larg consum Procter&Gamble are estimat pentru 2009 un buget de promovare cu 15% mai mare faţă de cel din acest an, potrivit Ramonei Brad, External Relations Group Leader în cadrul companiei, citată de Business Standard.
P&G, plus de 15% la comunicare

Sean Maloney, vicepreşedintele companiei Intel, crede că viitorul televiziunii este incert şi că industria televiziunii are nevoie de schimbări strategice, într-un interviu pentru Hotnews.
Sean Maloney, vicepresedintele Intel: Cred ca viitorul presei audiovizuale este nesigur

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Daca era invers, cum se practica..., Guvernul doneaza bani smecherilor si acolitilor din teritoriu (gen Biserica "implintata" in cartierul rezidential al lui Fencechiu s.a.m.d.), aia da...problema de meditat.

    Daca e cineva care doneaza pentru mediu, inclusiv pentru un Minister (cu scopul strict pentru domeniul mediului, nu in salarii etc), e foarte bine.

    Unde n-ar fi atatea initiative pentru mediu...

Trimite un comentariu