Skip to main content

Revista presei media – 6 octombrie

 

Călătorii cu metroul vor fi bombardaţi zilnic cu informaţii şi ştiri, pe ecranele LCD din staţii, scrie Adevărul. Proiectul Zoom TV înseamnă peste 700 de panouri şi două milioane de euro investiţie. De proiect se ocupă Monopoly Media, parte a grupului Realitatea Caţavencu.
"Televiziune de metrou"

Publicitate

În apropierea votului uninominal, majoritatea televiziunilor naţionale nu s-au decis dacă vor vinde publicitate electorală, scrie tot Adevărul. Cum Consiliul Naţional al Audiovizualului a hotărât că spoturile electorale vor intra în calupurile publicitare, posturile TV nu ştiu dacă să intre în joc sau nu: Pro TV mai aşteaptă, la fel Prima TV, iar Kanal D nu se va implica în campanie.
Posturile TV se mai gândesc la campanie

În toamna aceasta, serialele au loc de cinste la TVR 1: prime time-ul din zilele săptămânii. Astfel, de luni până joi, de la ora 20.15, vor fi difuzate episoade din "Eureka", "Anatomia lui Grey", "Agenţia Psych", respectiv "CSI- Crime şi investigaţii", scrie Cotidianul
Ofertă de sezon la TVR: seriale, talk show-uri şi emisiuni culturale

În perioada 2001-2008, firma actorului şi vedetei TV Florin Călinescu, Pro Optica a încasat de la Ministerul Apărării peste 30 de milioane de euro. Un colonel din Departamentul pentru Armamente este unul dintre administratorii afacerii. Evenimentul zilei dezvăluie culisele relaţiei MApN-Pro Optica.
Armata lui Călinescu

EVZ vorbeste şi despre vedetele noului sezon din Dansez pentru tine: Gina Pistol, Vlad Miriţă şi Florin de la HiQ.
Cine cu cine dansează pentru tine

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu