Skip to main content

Revista presei media – 7 octombrie

 

Audienţa totală a posturilor de radio în acest sezon a scăzut în mediul urban, scrie Adevărul. Ultimul val de audienţe indică, cel puţin la nivel urban, o modificare a clasamentului posturilor radio.
Vara asta, radioul a pierdut ascultători

Publicitate

Postul public lansează în toamnă două noi canale TVR 3 şi TVR info, scrie Jurnalul Naţional. Primul va fi dedicat informaţiilor regionale şi locale, iar al doilea va fi un canal utilitar, fără prezentatori.
Două canale noi la TVR

EVZ scrie azi, pe scurt, despre revenirea în grila TVR a unui serial.
Anatomia lui Grey se întoarce la TVR1

Cronicarii TV de la Cotidianul vorbesc despre noile producţii TV ale toamnei de la Acasă şi Pro TV.
Regina bate poliţia

Ringier Romania va lansa pe 20 octombrie revista săptămânală de celebrităţi "Diva", un proiect local ce imbină atributele unei reviste glossy cu informaţiile de lifestyle şi vedete, scrie Business Standard.
Lansarea "Diva"

Peste patru milioane de euro este piaţa monitorizării presei în România, scrie Financiarul. Principalii clienţi (companii, institutiile publice, oamenii de afaceri sau politici), plătesc lunar de la 300 de euro până la câteva mii.
Monitorizarea în presă în 2008

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ştiu, dar am făcut o constatare generală legată de radiouri. Se promovează cu bani mulţi aşa-zise emisiuni, care sunt doar prezentări de melodii, spicuiri de pe net, glume proaste, anunţarea orei şi dedicaţii.
  • @George Hari: george, in acest sondaj nu poate fi vorba de ZU FM. Sondajul a fost realizat inainte ca Zu sa apara. Despre campania Zu poate fi discutata, au existat ceva controverse.
  • Din moment ce sunt simple tonomate, la concurenţă cu Trilulilu.ro şi Deezer.com, e normal. Iar cînd îl promovezi pe Hitler în campania de lansare, e şi mai normal. Cică viitorul radioului e pe net, mai mult decît al presei scrise...

Trimite un comentariu