Skip to main content

Bayern – Steaua, un meci de 170-180.000 de euro

 

Meciul de aseară dintre Bayern Munchen şi Steaua a adus Pro TV încasări din publicitate care se ridică la 170-180.000 de euro. Estimarea paginademedia.ro este făcută după numărul de puncte de audienţă (GRP-uri) atrase de reclame. Mai pe scurt spus, în funcţie de numărul telespectatorilor care au văzut spoturile inserate aseară.

Publicitate

Partida a fost urmărită de peste 1,5 milioane de telespectatori din mediul urban. În intervalul de difuzare a partidei, Pro TV a avut un rating de 13,8, ceea ce înseamnă că, în medie, 1.575.000 de români din mediul urban s-au uitat la meci în fiecare minut. Cifra este o medie care include şi pauza de pubicitate.

Minutul de aur a fost 22.29, când 2,1 milioane de orăşeni erau cu telecomanda pe meciul Bayern – Steaua (18,5 rating).

Cine s-a uitat la meciul de fotbal?


Cei mai mulţi telespectactori au fost bărbaţi. O reprezentare bună la capitolul venituri mari. Ca vârstă, grosul publicului a fost în intervalul de peste 35 de ani.

Structura (procente din publicul urban al meciului):

Sex

  • Bărbaţi – 58%
  • Femei – 42%

Vârstă

  • 15-24 de ani – 10%
  • 25-34 de ani – 10,5%
  • 35-44 de ani – 16%
  • 45-54 de ani – 19%
  • 55-64 de ani – 22,5%
  • Peste 65 de ani – 16%

Educaţie

  • Şcoală generală – 23%
  • Studii medii – 53%
  • Studii superioare – 23%

Venituri

  • Mici – 8%
  • Medii – 42%
  • Mari – 39%
  • Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

    Trimite un comentariu