Skip to main content

Incognito Hotnews: apariţii electorale pe bani, chiar şi la posturile care declară că nu fac aşa ceva!

 

Attila Biro şi Dan Tăpălagă au negociat sub acoperire cu posturile TV, în numele unui candidat, apariţii electorale contracost. Un material publicat de HotNews care dezvăluie dedesubturile murdare ale industriei de televiziune în perioada electorală.

Publicitate

Deşi Antenele au declarat în faţa CNA că nu cer bani pentru apariţiile electorale, reporterii au negociat un preţ de 20.000 de euro, pentru emisiunea Vorbe grele. Victor Ciutacu a dezminţit informaţiile. La B1 TV, mecanismul e mai subtil: se mimează dezbaterea.

Câteva citate din articolul HotNews, de la reprezentanţii posturilor cu care s-a negociat, semnificative pentru modul în care funcţionează televiziunile:

Realitatea TV: Tarife între 8 şi 10.000 de euro.

“Ne daţi locaţia, ne spuneţi când, ora la care trebuie să fiţi. Dacă aveţi o acţiune. Asta o să apară ca o ştire electorală. Va apărea ca şi ştirea cu doamna Udrea care dă cu mopul sau mai ştiu eu ce.”

B1 TV: 10.000 de euro/oră la Naşul, 6.000 la 6! Vine presa.

“Trimiteţi-mi pe mail nişte puncte pe care vrea să le atingă. Iar întrebările le punem noi ca să nu pară... Adică noi ridicăm mingea la fileu în funcţie de ce vrea dânsul să discute."

Antena 3:

Rep: Am vrea să ştim ce ofertă aveţi dvs, unde poate să apară?

Reprezentant Intact: La Ordinea Zilei, Ştirea Zilei, ambele sunt pe Antena 3, pe Antena 2 la Vorbe Grele. (...) Am discutat şi eu cu persoanele implicate în campanie. Propunerea noastră este de 20 000 de euro" (e vorba de emisiunea Vorbe grele, n.r)

TVR:

„Televiziunea Română nu ia bani în campania electorală. O zi bună!”

Pro TV:

„Pro TV nu vinde publicitate electorală. Pentru detalii referitoare la emisiunea “România m-ai ales!” şi la modul în care sunt aleşi invitaţii din emisiune, vă rog să contactaţi producătorul emisiunii, Sorin Diaconescu”.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu