Skip to main content

Pe scurt: National Geographic Traveler în România şi campanie de imagine Prima TV la Cronica cârcotaşilor

 
  • Prima TV lansează campania We love to entertain you, un concept dezvoltat de grupul ProSiebenSat1, din care face parte postul TV. Ca preambul al campaniei We Love To Entertain You, Prima TV a lansat pe 14 septembrie 2008 sloganul WE LOVE. Lansarea campaniei se va face diseară, într-o ediţie specială Cronica cârcotaşilor.
  • Sanoma Hearst România lansează pe 1 decembrie 2008 revista National Geographic Traveler. Redactor-şef va fi Cătălin Gruia. Revista are 124 de pagini, este trimestrială şi este tipărită în 20.000 de exemplare. Preţul revistei este 10 lei, iar costul rate-card pentru o pagină de publicitate este de 3.550 de euro.
  • Oameni noi în echipa realitatea.net. Este vorba de Daniel Secăreanu, care a venit ca product manager şi de Ionel Lespuc, noul content manager. Secăreanu, ex Netbridge, va stabili strategia de produs a site-ului Realitatea.net şi modelul de business. Ionel Lespuc, adus de la Realitatea TV Cluj, va fi responsabil de strategia editorială.

Publicitate
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu