Skip to main content

Reclamele din magazine au audienţa măsurată

 

tudor-fuleaSpoturile publicitare de pe ecranele din magazine vor avea audienţa măsurată în timp real, într-un sistem asemănător cu monitorizările TV. Compania TruMedia Research, lansată de grupul Leo Burnett are ca obiectice măsurarea audienţei Indoor şi consultanţa In Store (în magazin, la punctul de vânzare).

Publicitate

Pe partea de măsurare a audienţei, TruMedia aduce o tehnologie de ultimă oră, spune Tudor Fulea (foto), Managing Partner:

Bazată pe tehnologii de recunoaştere a feţei, putem măsura independent (fără implicarea consumatorului) şi în condiţii reale atât audienţa cât şi gradul de implicare a acesteia.

De ce era nevoie de o astfel de companie? Explică Fulea:

Comunicarea in-store este esenţială pentru advertiseri, studiile arătând că până la 70% din deciziile de cumpărare se iau în magazin. Cu toate acestea, doar aproximativ 1% din bugetele de comunicare ale unei companii se direcţionează către canalele media indoor, principalul inconvenient al mediului fiind faptul că nu este măsurat.

Compania îşi propune nu numai măsurarea audienţei, dar şi cercetarea comportamentului de consumator. În colaborare cu magazinul în care este plasată reclama, se poate măsura traficul pe o anumită categorie, drumul critic şi punctele calde pe traseul cumpărătorului.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cred ca nici reclamele de la tv n-au prea mare audienta. Rar am auzit pe cineva sa nu schimbe canalul cand incepe reclama. Am o vaga banuiala ca reclamele in general nu mai au eficienta scontata. Iar la noi ca de obicei e un balci. Sunt posturi pe care nu mai poti urmari un film sau o emisiune. La ecranele din magazine nu ma uit niciodata mai mult de cateva fractiuni de secunda si nici n-am vazut prea multi care sa le urmareasca. Totul e un imens bluff.

Trimite un comentariu