Skip to main content

Revista presei media – 24 noiembrie

 

Majoritatea ziarelor şi revistelor au adunat mai mulţi bani decât anul trecut. Clasamentul primelor 10 ziare naţionale care au atras cele mai mari volume de publicitate cuprinde patru publicaţii quality, două de sport, două tabloide şi două financiare, analizează Adevărul.
Cum îşi dispută presa bugetele de publicitate

Publicitate

Specialiştii de pe piaţa media din România nu prevăd schimbări majore în ansamblul industriei de televiziune în 2009, eventualele achiziţii, tranzacţii sau lansări fiind deocamdată tratate cu mai multă atenţie, regândite şi, eventual, puse în stand-by, din cauza crizei financiare anunţate să se intensifice anul viitor, notează Business Standard.
Achiziţiile pe piaţa TV, privite cu prudenţă în 2009

Zoom, reţeaua de ecrane TV cu circuit închis de la metrou, oferă începând de azi posibilitatea de a face anunţuri de mică publicitate celor peste 700.000 de bucureşteni care circulă zilnic cu acest mijloc de transport, scrie Cotidianul. În fiecare dintre cele 45 de staţii de metrou, bucureştenii vor putea face anunţuri care vor fi difuzate pe toate cele 700 de ecrane ale reţelei.
Mica publicitate se mută la metrou

Cu venituri de aproape şase miliarde dolari la nivel global, în cel de-al treilea trimestru al acestui an, publicitatea online a avut una dintre cele mai bune perioade din istoria sa, potrivit unui studiu întreprins de agenţiile de monitorizare Interactive Advertising Bureau şi PricewaterhouseCoopers, citat de Business Standard.
Internetul creşte în ciuda crizei

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu