Skip to main content

Revista presei media – 26 noiembrie

 

În ultimii şapte ani, 410 pelicule româneşti au fost difuzate de 3.135 de ori la televiziuni, analizează Adevărul. Între anii 2001 – 2003, televiziunile descopereau o comoară: filmele autohtone produse înainte de 1989. Cumpărate cu 800 – 1.200 de dolari bucata (la acea vreme), filmele aduceau venituri din publicitate de zeci de mii de dolari. Marile posturi ocolesc astăzi aceste producţii.
Filmele de aur ale românilor

Publicitate

Canalele media britanice se vor confrunta cu scăderi considerabile ale bugetelor alocate publicităţii pe parcursul următorilor ani, potrivit celui mai recent studiu efectuat de Enders Analysis, citat de Financiarul. Publicitatea la TV pierde 700 de milioane de lire până în 2010. Compania de cercetare estimează că ritmul de creştere a segmentelor media va reveni pe linia de plutire abia în 2013.
Piaţa media din Marea Britanie, în cădere liberă

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis să someze public Antena 3, pentru emisiunea În gura presei, a lui Mircea Badea, şi să transmită o scrisoare de avertizare postului Antena 1, scrie Jurnalul naţional. Deşi este cunoscută forţa de contraatac a Intact, articolul, cu excepţia titlului, este o preluare corectă, obiectivă, după Mediafax. Despre subiect scrie şi Gândul.
Jurnalul naţional: CNA moare de grija lui Mircea Badea

Gândul: Mircea Badea, uşor sancţionat şi îndelung comentat de CNA

Trei companii de consultanţă şi publicitate au pus mâna pe un contract cu Ministerul Mediului, în valoare totală de 2 milioane euro, scrie Hotnews. Ars Advertising, agenţia care va lua grosul contractului, a câştigat în ultimii ani mai multe licitaţii organizate de autorităţi, arată Hotnews, citând blogul jurnalistului Călin Cosmaciuc.
2 milioane de euro pentru promovarea fondurilor UE destinate mediului

Articol de PR în Business Standard, pentru promovarea postului TV de business din grup, The Money Channel. Ziarul scrie un material detaliat despre profilul publicului postului TV. Nu se cunoaşte însă câţi telespectatori are postul, pentru că audienţa canalului nu este monitorizată.
81% din telespectatorii The Money Channel au studii superioare

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu