Skip to main content

Revista presei media – 5 noiembrie

 

dan-diaconescu1Emisiunea electorală Dan Diaconescu Direct va taxa candidaţii de la alegerile parlamentare din acest an cu 10.000 de euro, plus TVA, pe oră. Producţia moderată de Dan Diaconescu va fi difuzată de luni până vineri, în intervalul 19.00-22.00, anunţă Mediafax, citată de Cotidianul. Subiectul este tratat şi de Gândul.
Cotidianul - Tarifele lui Diaconescu
Gândul - 10.000 de euro + TVA, ora electorală senzaţională

Publicitate

Televiziunile comerciale implicate în vânzarea de publicitate nu au făcut publice tarifele pentru candidaţii la uninominal, încălcând Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului, scrie Adevărul, care dezvăluie preţurile de la Realitatea TV: între 10 şi 20.000 de euro pe emisiune.
Posturile TV ţin la secret preţurile la reclama electorală

Programele Pro TV au fost lideri de audienţă fără probleme atât timp cât nu s-au suprapus cu fotbalul de pe Antena 1, citează Cotidianul din articolul paginademedia publicat ieri.
Show-urile de weekend ale PRO-ului bătute de fotbalul de pe Antena 1

Adevărul şi-a construit materialele de media de astăzi în jurul a trei poveşti. Trei oameni de media şi publicitate şi traseul lor profesional: Marina Almăşan, Bogdan Brânzaş şi Ştefan Vasilachi.
Marina Almăşan rămâne fidelă TVR

Omul care respiră adânc branduri

Un moldovean face carieră în publicitate

Un studiu american arată că tinerele care urmăresc constant programe TV cu conţinut sexual sunt de două ori mai expuse riscului de a rămâne însărcinate, mai scrie Cotidianul.
Erotismul tv creşte numărul sarcinilor printre adolescente

Al şi Laura Ries, două personalităţi de renume mondial în domeniul marketingului, vorbesc, în exclusivitate pentru Financiarul, despre efectele crizei şi despre măsurile care ar trebui luate de companii pentru a trece peste aceasta.
Exclusiv pentru Financiarul, Al Ries, părintele poziţionării

Contul european al companiei auto Renault-Nissan, estimat la un miliard de dolari, va fi gestionat de agenţia de media OMD, parte a grupului Omnicom, anunţă Business Standard. Carmen Tanasie, CEO-ul Omnicom Media Group Romania, a confirmat că agenţia va administr acest cont pe piaţa locală.
OMD va gestiona contul Renault-Nissan

Dragoş Grigoriu, preşedintele grupului Tempo, a achiziţionat 50% din acţiunile QB Promotion, agenţie specializată în BTL, care se va uni cu departamentul similar din grup, pentru a forma Tempo Action, mai scrie Business Standard.
Grigoriu ia agenţia de BTL a Coca-Cola

FOTO: www.sfin.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu