Skip to main content

Senzaţional! Dan Diaconescu, exemplu pentru posturile TV

 

Dan Diaconescu a ajuns un exemplu pentru celelalte posturi TV care practică tarife pentru emisiunile de promovare electorală. OTV, cel mai amendat post din istoria audiovizualului postdecembrist, se supune unei adrese CNA, care spune că posturile trebuie să facă public “caracterul emisiunilor de promovare electorală contra cost, la începutul şi pe parcursul respectivelor emisiuni”.

Publicitate

OTV anunţă tipul emisiunii: pe bani

Marile posturi au declarat (conform adreselor trimise către CNA) că nu difuzează emisiuni de promovare electorală, ci numai dezbateri, care au caracter de difuzare gratuit. Este vorba de Pro TV, Antena 1, Antena 2, Antena 3. Campania este gratuită la posturile publice.

Realitatea TV şi-a scos la vânzare, pentru candidaţi, toate programele postului, dar nu a avut solicitări.

O spune un comunicat CNA:

"Cât priveşte Realitatea TV, în ultima înştiinţare transmisă Consiliului în data de 12.11.2008, se afirmă că, în ciuda disponibilităţii sale, nu a primit nicio solicitare din partea candidaţilor pentru a realiza emisiuni de promovare electorală."

Un alt program care difuzează programe electorale contracost este Alege Naşul (B1TV).

Pe aceeaşi temă:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Este, totusi, o problema de transparenta. Macar Dan Diaconescu isi asuma si isi anunta telespectatorii ca unele emisiuni electoale sunt pe bani contra-cost. Int-adevar, dintre posturile mari nu am vazut pe nimeni sa recunoasca si sa-si informeze publicul privind realizarea de emisiuni electorale contra-cost. Sau poate nu realizeaza nimeni, cu exceptia lui Dan Diaconescu:)

Trimite un comentariu