Skip to main content

BRAT: Publicitate numai la publicaţiile auditate

 

Criza care planează asupra pieţei media are şi efecte de normalizare a industriei. Membrii Biroului Român de Audit al Tirajelor sunt hotărâţi să pornească o campanie prin care să încurajeze alocarea resuselor de publicitate către publicaţiile şi site-urile auditate.

Publicitate

Cu alte cuvinte: publicitate inserată profesionist, numai la publicaţiile care îşi pot justifica performanţele. Măsura ar reduce scurgerea bugetelor de publicitate şi cheltuirea lor în orb sau în funcţie de alte interese ale clienţilor decât cele publicitare.

Este decizia BRAT legată de criza care afectează piaţa media locală? Arina Ureche, director general BRAT, răspunde: Faptul că bugetele vor fi alocate mai atent anul viitor a accelerat procesul.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Industria presei scrise ar putea fi decimată în 2009, mai ales în pieţe dezvoltate, soluţia fiind restricţionarea sau reducerea conţinutului online, în favoarea formatului fizic al publicaţiilor, potrivit celui mai recent raport realizat de compania de consultanţă Deloitte.(mai multe detalii pe tmctv.ro)
  • yahoo, google, hi5 nu sunt auditate de BRAT. sa nu le mai folosim cand stim clar pe cine target-am? Nu stiu cine va spune la anul NU categoric publicitatii pe google.
  • Corect. Logic. Dar demersul ar trebui sa vina din partea celor care impart bugetele de publicitate. E criza si la BRAT?:) vrea sa mai castige niste membri noi, platitori de taxa?:)

    Acum cum definesti auditarea? Poate tu, ca site, faci publice datele google analytics. Si asta e tot o justificare a performantelor. Poate el,ca om care vrea publicitate, considera relevanta datele...

    Sunt curios care va fi efectul campaniei.

Trimite un comentariu