Skip to main content

Criza îi ţine pe români cu ochii pe TV de Crăciun

 

Românii se uită la televizor mai mult în perioada sărbătorilor de iarnă, dar anul acesta este o situaţie specială.

Publicitate

"În contextul crizei financiare şi dat fiind că majoritatea companiilor au renunţat să mai acorde bonusuri salariale de sărbători, oamenii care, de obicei, plecau în vacanţă de Crăciun vor rămâne acum acasă şi se vor uita la televizor", spune Graţiela Florea, director marketing Splendid Media, citată de Business Standard.

În perioada sărbătorilor de iarnă, consumul de televiziune creşte cu câteva procente, fapt ce motivează televiziunile să se întreacă în programe de divertisment, în ediţii speciale sau filme, dar experţii prevăd o creştere suplimentară, datorată crizei financiare.

Detalii, în articolul Audienţele TV cresc cu 30% de Crăciun

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Criza m-a tinut acasa, intr-adevar, dar privitul tv-ului nu e datator de curaj si de speranta. Si nici amuzant nu e, chiar deloc. Si ca sunet de fond a reusit sa ma enerveze. In timp ce surfam, era dat pe Antena 1 si cred ca, in decurs de 5 minute au repetat de vreo 5 ori o reclama (teaser sau cum i-o mai zice) la una din emisiunile manelistice de Craciun. Asa ca l-am inchis (tv-ul). Nu spui ca boborul nu serveste. Da' calitate nu gaseste. Asa ca, 'geaba creste audienta. Pe langa greata de porc si palinca, o sa luam in piept noul an crizat si cu o lehamite de ecran...
  • Consumul creşte, într-adevăr, de sărbători, dar anul acesta va fi o diferenţa mai mare dcât în anii precedenţi. O spun specialiştii în televiziune.
  • Sa nu exageram. Asta deja e un obicei de Sarbatori:)). In casa, la televizor. Criza a devenit pretext pentru orice:))

Trimite un comentariu