Skip to main content

Revista presei media – 19 decembrie

 

Domeniul online va cunoaşte o evoluţie în perioada următoare, pentru că este cel mai dinamic şi accesibil mediu de comunicare, potrivit raportului Internetics, realizat pe baza întrebărilor adresate celor mai importanţi jucători din industria de online din România, citat de iaa.ro. Indiferent de felul în care sunt afectate celelalte domenii, online-ul va continua să se dezvolte şi pentru că este mai ieftin decât offline-ul, generând, în acelaşi timp, rezultate reale într-un timp foarte scurt şi feedback-uri este uşor de controlat.

Criza economică şi piaţa de online

Radiografia pieţei online în 2008 pe wall-street.ro: Anul aceste a reprezentat momentul extinderii şi dezvoltării, fapt demonstrat de gradul de competenţă şi numărul persoanelor din industrie, decizia publisherilor de a-şi înfiinţa propriile regii de vânzări, achiziţii şi investiţii importante care au oferit credibilitate pieţei.

Publicitatea online în 2008

Cu cât îmbătrânim, cu atât stăm mai mult la televizor, arată un raport publicat recent de compania de audit Deloitte în SUA, citat, de Cotidianul. Potrivit studiului, generaţia cu vârste între 15 şi 25 de ani se uită la televizor 10,5 ore pe săptămână. În schimb, generaţia X (26-42 de ani) petrece în faţa micului ecran o medie de 15,1 ore într-o săptămână, iar generaţia baby boomers (43-61 de ani) stă 19,2 ore cu telecomanda în mână în aceeaşi perioadă.
Tinerii stau la televizor jumătate cât bunicii lor

Publisherul Domus Magazin, parte a grupului Medien-Holding, din care face parte şi cotidianul România liberă, va lansa în primul trimestru al anului viitor portalul home&deco casamea.ro, cu o investiţie estimată la 80.000 de euro, notează Business Standard.
Domus Magazin se extinde online din 2009, cu portalul casamea.ro

Compania americană Central European Media Enterprises (CME), care deţine în România televiziunile şi radiourile din trustul Media Pro, a semnat un act preliminar pentru a completa până la 100% achiziţia televiziunii Kino din Ucraina, mai scrie Business Stndard. De asemenea, grupul va internaliza vânzările de publicitate pentru televiziunea Studio 1+1, din Ucraina.
CME restructurează operaţiunile din Ucraina

Mediafax Mobile Services – divizia Mediafax ce furnizează conţinut multimedia pentru telefonia mobilă – şi Orange lansează în parteneriat cu Elicom şi Media Sat, un site dedicat sărbătorilor de iarnă în portalul pentru mobil Orange World, scrie Gândul, ziar din acelaşi grup (Media Pro) cu agenţia de ştiri Mediafax.
Mediafax lansează o pagină de sărbători în portalul pentru mobil Orange World

BBC a fost amendat cu circa 100.000 de euro de către Ofcom, autoritatea de reglementare a audiovizualului din Marea Britanie, pentru falsificarea unor concursuri în timpul a două emisiuni radio, relatează Financiarul. În aceste emisiuni, ascultătorii erau invitaţi să sune pentru a participa la diferite concursuri, ai căror câştigători erau deja aleşi, pentru ca programele erau înregistrate, nu difuzate live.
BBC a fost amendat cu 100.000 de euro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus