Skip to main content

Revista presei media – 1 decembrie

 

Adevărul analizează investiţiile în publicitate ale partidelor în campania electorală.
Candidaţii Partidului Naţional Liberal (PNL) au cheltuit cel mai mare volum de publicitate electorală în ziarele centrale, în perioada 31 octombrie - 26 noiembrie. Urmează Partidul Democrat Liberal şi alianţa PSD+PC. Cele trei grupări politice se află la mare distanţă de restul partidelor în privinţa bugetelor alocate ziarelor centrale.

Publicitate

Sistemul de vot uninominal a mutat grosul investiţiilor de promovare a candidaţilor de pe televiziunile şi radiourile naţionale pe cele locale. Pe posturile TV, observă Adevărul, Realitatea TV şi Antena 3 au difuzat cele mai multe spoturi. PDL a comandat cel mai mare număr de spoturi la televiziunile naţionale. Alianţa PSD+PC a avut mai puţine clipuri pe Antene decât adversarii PDL şi PNL.

Ziarele centrale şi-au rotunjit veniturile
PDL şi PNL, campionii promovării pe televiziuni

Apropiere interesantă între Televiziunea publică şi Antena 1, scrie HotNews. Sondajul făcut înaintea alegerilor, dar şi exitpoll-ul de aseară prezentate de postul public au fost comandate de TVR şi Antena 3 companiei CCSB. Firma CCSB o are ca acţionar majoritat pe Camelia Voiculescu, fiica lui Dan Voiculescu.
Firmele familiei Voiculescu joacă în alegeri şi fotbal pe terenul TVR

Majoritatea posturilor de televiziune se întrec în a oferi programe speciale de Ziua României, scrie Evenimentul zilei. Vedeta zilei de 1 decembrie este Pro TV, care îşi aniversează şi ziua de naştere. Postul a început să emită pe 1 decembrie 1995 şi împlineşte acum vârsta de 13 ani, aniversaţi prin programele speciale.
Televiziunile sărbătoresc Ziua Naţională

Problemele pieţei de distribuţie de presă din România s-ar ameliora semnificativ dacă publisherii s-ar coaliza şi ar găsi soluţii comune, este de părere Carlo Campos, citat de Business Standard. Campos este director al Innovation Consulting Group, care a colaborat cu publicaţii precum USA Today, Liberation, The Observer şi Trinity Mirror.
Coalizarea publisherilor, soluţie pentru distribuţie

Postul de televiziune pentru copii KidsCo, deţinut de conglomeratul media NBC Universal şi lansat pe piaţa românească în urmă cu peste un an, are în vedere adăugarea în ofertă a unor programe de animaţie din România, dar şi a altor producţii, mai scrie Business Standard.
KidsCo, programe locale în grilă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu