Skip to main content

Revista presei media – 17 decembrie

 

Cei mai mari advertiseri în reclamele TV şi-au redus drastic investiţiile în luna decembrie. În ultima lună, companiile Procter&Gamble, Unilever şi L’Oreal şi-au redus investiţiile în reclame TV, notează Adevărul. Pentru decembrie, L’Oreal şi Unilever şi-au anulat comenzile. Este o decizie dură, fără precedent şi surprinzătoare pentru televiziuni care, în această lună, se aşteptau să-şi rotunjească veniturile.
Începe tăierea bugetelor locale de publicitate

Publicitate

Colapsul economic bruiază ecranele TV. Impactul crizei financiare asupra pieţei media europene în următorii doi ani este obiectul de studiu elaborat de reputata instituţie financiară Goldman Sachs, intrat în posesia EVZ. Găsirea surselor de finanţare va fi principala preocupare a patronilor de presă în întreaga lume. Actorii massmedia ale căror venituri vor avea cel mai mult de suferit de pe urma crizei financiare vor fi televiziunile, urmate de operatorii din publicitatea stradală, de ziare şi de publicaţiile de tip pagini aurii.
Televiziunile, cea mai uşoară pradă a crizei

grafic-evz

 [click pentru a mări]

Jumătate dintre români sunt optimişti în ce priveşte perspectiva păstrării job-ului, arată un raport al companiei Nielsen realizat în 52 de ţări, citat de iaa.ro. Şi la capitolul finanţe, în următoarele 12 luni, românii se declară mulţimiţi în proporţie de 53%, faţă de nivelul de satisfacţie al cetăţenilor la nivel global (44%) sau la nivelul UE (39%).
Luna trecută, 60% dintre români considerau că nu e criză

Postul de televiziune Kanal D va organiza, în luna martie, o licitaţie pentru desemnarea agenţiei de publicitate care să se ocupe de promovarea canalului în România, în urma expirării contractului cu DDB Bucharest, scrie Business Standard. Agenţia DDB se ocupa de comunicarea postului turcesc din 2007, contractul urmând să expire la sfârşitul acestui an.
DDB pierde contul Kanal D

Posturile publice de televiziune din Franţa nu vor mai difuza publicitate după ora 20:00, începând din 5 ianuarie 2009, conform unei decizii adoptate de conducerea grupului de televiziune publică France Televisions, citate de HotNews. Măsura face parte dintr-un amplu proces de reformă în audiovizual, plan anunţat acum un an de preşedintele Nicolas Sarkozy.
Televiziunea publică franceză rămâne fără publicitate la ore de maximă audienţă

Jurnaliştii agenţiei Associated Press se revoltă împotriva măsurilor de austeritate impuse de patronat, a anunţat sindicatul News Media Guild, scrie Cotidianul. Măsurile de austeritate impuse presupun, în principal, îngheţarea salariilor timp de un an, pe fondul crizei economice.
Jurnaliştii de la Associated Press nu mai semnează articolele, în semn de protest

Agenţia Grey Bucureşti a pierdut creaţia şi strategia Robert Bosch, cont de comunicare ce se întoarce, după un an de pauză, la agenţia de publicitate Notorious, potrivit unor surse din piaţa de publicitate, scrie adplayers.ro.
Grey a pierdut Robert Bosch

Tereza Valcan, fostul corporate affairs manager al operatorului telecom Cosmote, a fost numită Managing Director al biroului din Bucureşti al agenţiei CIVITAS Global Ketchum, menţionează wall-street.ro.
Tereza Valcan, la conducerea agenţiei Civitas Global Ketchum

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu