Skip to main content

Revista presei media – 2 decembrie

 

Mai mică decât în 2004 şi prin comparaţie cu ratingurile televiziunilor, prezenţa la vot a arătat încă o dată că românii îşi trăiesc evenimentele importante în faţa micului ecran, scrie Cotidianul.
Alegerile, mai interesante la TV decât la urne

Publicitate

Prezenţa la vot n-a fost strălucită pe 30 noiembrie. În schimb, românii au urmărit în număr mare rezultatele scrutinului, stând comod în faţa televizorului, notează şi Gândul.
Românii, interesaţi de alegeri mai mult din faţa televizoarelor

Dacă Realitatea TV, mai ales după-amiază, a făcut campanie pro-vot, îndemnându-i pe oameni să iasă din casă şi să meargă la urne, Antenele puneau accent pe divertisment şi pe felul în care petrec românii minivacanţa de 1 Decembrie, analizează Evenimentul zilei. Ziarul citează paginademedia.ro, în legătură cu poziţia bună în clasamentul audienţelor a filmului indian O floare şi doi grădinari, difuzat de Naţional TV.
AUDIENŢE: Alegerile, la concurenţă cu “O floare şi doi grădinari”

Postul de televiziune GSP TV, cel care transmite meciurile din campionatul intern, termină turul Ligii I la fotbal pe minus la audienţă, dar şi la capitolul financiar, notează EVZ. Într-un comunicat emis de postul Intact, Dan Matiescu, director general la Antena 1, garantează însă că GSP TV nu se va închide şi va fi sprijinit în continuare.
GSP TV termină anul cu minus „la adevăr“

Pro TV, Antena 1 şi Realitatea TV au avut cea mai mare audienţă în ziua votului, observă Adevărul. Uninominalul nu a adunat doar cetăţeni în secţiile de votare, ci şi telespectatori, fiind un bun prilej pentru posturile tv de a se impune în topul audienţei.
Alegerile, disputate de televiziuni

Consumul de televiziune a crescut în luna noiembrie, faţă de octombrie, cu 1,9 puncte de rating în mediul urban, iar majoritatea televiziunilor din Top 10 au avut creşteri, scrie Business Standard.
Kanal D şi Prima TV îşi dispută locul 5

Consiliul Naţional al Audiovizualului a precizat că majoritatea posturilor au respectat cadrul legal în ceea ce priveşte reflectarea alegerilor, existând însă unele abateri înregistrate după încheierea campaniei electorale, pentru care au fost atenţionate opt posturi de televiziune şi radio, notează Financiarul.

Cu mici excepţii, televiziunile au respectat legea privind alegerile parlamentare

Producătoarea Teleenciclopediei, Gabriela Nuţă, explică într-un interviu în Adevărul de ce unul dintre cele mai longevive programe TV are încă succes. Prima ediţie a emisiunii s-a difuzat în data de 21 mai 1965 şi de atunci, cu două pauze, a fost tot timpul prezentă în grila de programe, iar cea mai celebră voce a fost aceea a lui Florian Pittiş.
„Generaţiile au crescut cu «Teleenciclopedia»”

Criza financiară a tăiat adânc în cheltuielile de publicitate ale primilor trei advertiseri din sistemul bancar românesc, observă Financiarul. Principalii advertiseri au reacţionat aproape în timp real la criza financiară, scăzând bugetele de publicitate cu aproape 13 milioane de euro în perioada septembrie-octombrie 2008, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Băncile taie 13 mil.euro din banii de publicitate

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu