Skip to main content

LICITAŢIE: Radioul public vrea 1,25 milioane de euro pe an din publicitate

 

alin-teodorescu-2ACTUALIZARE: Alin Teodorescu şi Corina Vinţan vor face parte din Comisia de licitaţie, în calitate de experţi externi. Comisia mai include aproape 10 persoane din interiorul Radiodifuziunii, printre care Ruxandra Săraru, director marketing şi comunicare, Doina Jalea, redactor-şef Radio România Actualităţi şi Călin Anastasiu, consilier al preşedintelui Radioului

Publicitate

Spaţiul de publicitate al Radiodifuziunii este scos la licitaţie pe 9 februarie, după doi ani de contract cu regia de publicitate Clir Media. Pentru următorii doi ani, Radioul public cere cel puţin 1,25 milioane de euro garantaţi în fiecare an. Contractul cu Clir Media expiră la 15 martie.

Faţă de acum doi ani, posturile Regionale nu intră în concurs. De altfel, canalele regionale nu au performat în materie de publicitate în ultimii doi ani. Radioul scoate la licitaţie spaţiul publicitar al Radio România Actualităţi, Cultural şi Antena Satelor.

Radiodifuziunea acceptă agenţii de publicitate care au în portofoliu şi alte posturi de radio, spre deosebire de TVR, unde exclusivitatea a fost una dintre condiţiile eliminatorii.

Condiţii pentru participanţii la licitaţie:

  • Cifră de afaceri anuală minimă – 7,4 milioane euro (cifra medie anuală de afaceri se va calcula ca o medie a ultimilor 3 ani).
  • Cel puţin două contracte de publicitate media în ultimii trei ani, cu o valoare cumulată de cel puţin 2,4 milioane de euro.
  • Cel puţin două recomandări din partea unor clienţi din ultimii doi ani.

FOTO: ziare.com

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu