Skip to main content

Realitatea TV schimbă politica de promo-uri

 

Emisiunile postului Realitatea TV vor avea în curând altfel de promo-uri , conform unor surse din interiorul postului. Noile spoturi vor avea o orientare mai creativă, apropiată de publicitate, potrivit aceloraşi surse.

Publicitate

Schimbarea spoturilor de promovare este legată de venirea în trust a lui Brăduţ Florescu, în calitate de Communication Strategy Director. Brăduţ are state vechi în publicitate. A fost director de creaţie la DDB, dar a lucrat şi pentru posturi de televiziune. El a fost Creative Director la Pro TV şi autorul, printre altele, al campaniei Canicula Pro TV.

Un promo pentru emisiunea Realitatea zilei, prezentată de Răzvan Dumitrescu, este prezentat în exclusivitate de Paginademedia.ro.

[flashvideo filename=video/realitatea_zilei.flv /]

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Scuze, scris repede, tarziu si dupa o zi infernala de lucru . Nu-i da aprobarea fara rectificare ortografiei! Rescriu: Acest promo pe care-l vad pt. prima data ca si deschiderea acestui site nu-mi transmite decat"agresiune", un organ dupa necropsie aruncat intr-o cutie de plastic dupa care toti...isi arunca acolo..de tot ce vor sa scape! Poate nu e genul meu de a fi convinsa vizual, a-propos de text. Textul si mesajul lui mi-ar fi inspirat vizual un creier "grafic" cuplat cu imagini cu prim planuri de oameni de pe strada si ale politicienilor. Caci ei gandesc pentru noi iar noi sa stim de ce injuram!Si se ne asumum responsabilitatea ca i-am votat.
  • acest promo pe care-l vad pt. prima data ca si deschiderea acestui site nu-mi transmite decat"agresiune", un organ dupa necropsie aruncat intr-o cutie de plastic dupa care care toti...isi arunca acolo..de ce vor sa scape! Poate nu e genul meu de a fi convinsa vizual, apropo-s de text. Textul si mesajul lui mi-ar fi inspirat vizulal un creier "grafic" cuplat cu imagini cu prim planuri de oameni de pe strada si ale politicienilor. Caci ei gandesc pentru noi iar noi sa stim de ce injuram!Si se ne asum responsabilitatea ca i-am votat.
  • Salut, Petrisor. Doua precizari:
    1. Agentia la care am lucrat se numeste DDB (Doyle Dane Bernbach).
    2. La spotul asta n-am avut chiar nicio contributie. Mai multe aplauze ar merita Mara Stoenescu, noul director de Marketing al Realitatea TV. Si echipa.
    Multumesc si mult succes.
  • Promoul nu pare radical diferit de ceea ce se mai vedea la rtv...si, oricum, putin neinspirata punerea in practica a ideii, mi se pare...

Trimite un comentariu