Skip to main content

Revista presei media – 16 ianuarie

 

Industria auto va fi, în 2009, una dintre cele mai afectate în ceea ce priveşte investiţiile în publicitate, atât potrivit specialiştilor media, cât si importatorilor de pe piaţa locala, analizează Business Standard. Dacă în 2007, doar primii cinci advertiseri din România cheltuiau 15 milioane de euro net pentru publicitate, în 2008 au început să se simtă efectele crizei financiare la nivel de vânzări, iar în 2009 vor aparea efecte la nivelul comunicării.

Publicitatea auto frânează puternic în 2009

Instanţa a dat câştig de cauză fostului director al Departamentului de Producţie Editorială al TVR, Cezar Ion, demis în urma restructurării care a avut loc la postul public în vara anului trecut, scrie Cotidianul. TVR va contesta însă decizia. Cezar Ion, fost director al Departamentului Producţie Editorială din cadrul TVR, a dat în judecată postul public de televiziune în toamna anului trecut, pentru că a fost "concediat abuziv şi ilegal".

Cezar Ion a câştigat procesul cu TVR

Piaţa de internet din România (media, investiţii în dezvoltare, servicii de creaţie, marketing direct şi alte servicii auxiliare) va atinge anul acesta valoarea de 45 milioane de euro, din care circa 50% vor fi alocaţi investiţiilor media, potrivit estimărilor făcute, pentru Wall-Street, de Bogdan Niţu, general manager al agenţiei interactive Webstyler.
Bogdan Niţu: Piaţa de internet în România

Ursus, berea din portofoliul SABMiller, este noul sponsor oficial al echipei naţionale de fotbal, după o licitaţie la care au participat patru companii, inclusiv Bergenbier, sponsorul oficial din ultimii zece ani ai echipei naţionale de fotbal, anunţă Business Standard.
Ursus a invins 3 companii în meciul pentru naţională

Adevărul prezintă câteva din modificările pe care le propune Raluca Turcan Legii de funcţionare a posturilor publice de radio şi televiziune. Proiectul realizat de şefa Comisiei de Cultură din Cameră propune schimbarea modului prin care sunt aleşi liderii SRTV şi SRR. Deputata scoate de la naftalină proiectul de reorganizare şi depolitizare a radioului şi televiziunii publice, respins după doi ani de la aprobarea lui de Senat.
Raluca Turcan vrea depolitizarea TVR

Antena 1, Antena 2, Euforia, Prima TV, Kanal D, chiar şi Acasă TV par să nu mai poată trăi fără Naomi, Nikita, Magda Ciumac ori Eleva porno, din moment ce le invită la aproape tot ceea ce înseamnă emisiune de divertisment, constată Cotidianul. Sunt cele mai mediatizate personaje, unii considerându-le deja adevărate vedete TV, graţie unor realizatori care nu vor să zboare de pe sticlă din cauza ratingului.
Sexy Brăileanca: "Dacă nu spui prostii, nu se uită nimeni la tine în România"

Conducerea Radio France Internationale a prezentat un plan de modernizare ce prevede între altele renunţarea la 206 dintre cei aproximativ 1000 de angajaţi ai săi, potrivit publicaţiei Les Echos, citată de HotNews.
RFI renuţă la 20% dintre angajaţi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus