Skip to main content

Revista presei media – 14 ianuarie

 

raluca-turcan2Raluca Turcan readuce în discuţie depolitizarea televiziunii şi radioului publice, notează Cotidianul. Turcan a propus acest proiect cu câţiva ani în urmă, a trecut de Camera Deputaţilor în 2006, dar s-a blocat la Senat. Principalele modificări ale legii: preşedintele Consiliului de Administraţie şi directorul general să fie funcţii separate; din Consiliul de Administraţie al TVR ar trebui să facă parte reprezentanţi ai societăţii civile, profesionişti, oameni de media, care să nu fie numiţi de partide.
Raluca Turcan vrea să schimbe legea TVR

Publicitate

În timp ce marile grupuri de comunicare anunţă la nivel mondial reduceri de personal, grupurile autohtone de comunicare anunţă că nu iau în calcul deocamdată reducerile de personal, scrie Financiarul. Se vorbeşte însă de eficientizarea activităţii, de bugete alternative şi de regula „organizării sau reorganizării agenţiilor în funcţie de evoluţia pieţei”.
Grupurile de comunicare îşi reorganizează activitatea

Criza modifică politica salarială a trusturilor media, scrie wall-street.ro. Site-ul schiţează direcţia salariilor la început de 2009 în marile grupuri autohtone: Pro, Intact, Realitatea şi Adevărul.
Salariile în presă la început de 2009

Iaa.ro trece în revistă măsurile de criză ale ultimei luni, atât pe plan local, cât şi la nivel internaţional, de la concedieri şi reduceri salariale la mutarea unor publicaţii online sau decizia New York Times de a vinde publicitate pe prima pagină.
Privire asupra crizei din mass media

Jurnalul Naţional preia interviul acordat paginademedia.ro de directorul ziarului, Marius Tucă.
Tucă: Mie îmi place să cheltuiesc

Adevărul spune povestea regiei de publicitate Splendid Media, care a câştigat contractul de gestionare a spaţiului de reclamă pentru posturile TVR. Radu Budeş şi Cătălin Săndulache au făcut echipă încă de la început. Au lucrat împreună la regia de vânzare de publicitate ARBOmedia, au părăsit împreună firma şi tot împreună au pus pe picioare Splendid Media, companie care în cinci ani a crescut destul de mult.
Splendid se creşte la umbra TVR

Una dintre cele mai vechi agenţii româneşti, Team Advertising, a pus punct după separarea de Young & Rubicam, scrie Adevărul. Clienţii pe care Team Advertising îi avea pe partea de creaţie au trecut la Tempo Advertising. Angajaţii agenţiei, fondate în 1993 de Adrian Sârbu, au fost ajutaţi să-şi găsească locuri de muncă în alte companii.
Team Advertising a tras obloanele

Cotidianul britanic Financial Times, parte a grupului Pearson, va disponibiliza 80 de oameni, adică 5% din personal, în condiţiile în care criza impune axarea pe măsuri de eficacitate şi productivitate, potrivit Reuters, citat de Financiarul. Măsura vine după ce publicaţii precum Globe&Mail (Canada) au anunţat o scădere a organigramei cu 10%, iar Dow Jones&Co, deţinut de News Corp şi proprietarul Wall Street Journal, a îngheţat salariile pentru a evita suspendările de posturi.
FT concediază 80 de oameni şi se concentrează pe online

CNA atenţionează postul Minimax pentru un desen animat cu o prinţesă care se dezbracă pentru trei purceluşi, relatează HotNews. Intitulat Semnele de naştere ale prinţesei, desenul prezintă o fată de împărat dispusă să-şi arate trupul în schimbul unor purceluşi dansatori, pentru ca în final să ajungă în pat cu doi dintre pretendenţii săi.
Minimax, avertizat

Vodafone va continua parteneriatul de vânzare de publicitate cu regia Splendid Interactive, au confirmat oficialii companiei, citaţi de Business Standard. Aceştia anunţaseră, la începutul săptămânii, încetarea colaborării cu cea de-a doua regie cu care lucrau, ARBOinteractive.
Vodafone, cu Splendid

Foto: sibiustandard.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu