Skip to main content

Revista presei media – 15 ianuarie

 

Piaţa publicităţii TV va scădea cu 10-15% în 2009, de la 340-350 de milioane la 300-310 milioane de euro, a afirmat vicepreşedintele de sales & marketing al Antenei 1, Laurenţiu Ionete, la Intâlnirea Media HotNews.ro. Mai afectată de criza economică va fi presa scrisă, pentru care ar putea fi vorba de scăderi de 20-25% ale veniturilor din publicitate,în timp ce pe piaţa de outdoor vom asista la diminuări de aproximativ 35%.
Laurenţiu Ionete despre criza din publicitate

Publicitate

Din cauza crizei financiare mondiale, David Beckham şi Tiger Woods au pierdut contractele de publicitate cu Pepsi, respectiv cu General Motors, scrie Adevărul. David Beckham primea anual 2,9 milioane de dolari pentru a fi imaginea Pepsi. Şi General Motors a considerat că jucătorul de golf Tiger Woods este prea scump.
Industria publicităţii renunţă la vedete

Disperare după audienţă. A doua zi după ce Tolea Ciumac a încercat să-l îndese în tomberon pe Dan Diaconescu, în direct, la OTV, luptătorul K1 a fost invitat să repete figura, dar pe bani, la Antena 1, în emisiunea Acces direct, şi la Antena 2, la Răi, da’ buni, notează Cotidianul.
Tolea Ciumac: Antena 1 mi-a dat bani să joc scena tomberonului

Creativi români jurizează la New York Festivals 2009, scrie iaa.ro. Claudiu Dobriţă, Şerban Alexandrescu, Alin Marghidanu şi Ştefan Vasilachi sunt cei patru directori de creaţie români care fac parte din juriul de anul acesta al NYF, care premiază excelenţa în comunicarea creativă.
Români în juriul New York Festivals

Portofoliul de site-uri al publisherului local Inform Media va fi reprezentat la nivel de vânzări de publicitate de regia Intact Interactive, parte a Intact Media Group, potrivit lui Bogdan Gavrilă, new media manager al trustului, citat de Business Standard.
Site-urile Inform Media, în portofoliul Intact Interactive

Nişa televiziunilor de filme a cunoscut o revigorare în anul 2008, analizează Adevărul. Trei canale şi-au disputat cotele de piaţă în ceea ce priveşte bugetul de publicitate atras: Pro Cinema, Hallmark şi AXN.
Reclamele au bătut la uşa posturilor de filme

McCann Erickson România, cel mai mare grup de publicitate de pe piaţa românească în funcţie de cifra de afaceri, şi-a atins ţinta de venituri anul trecut, scrie Business Standard. Grupul a avut 85 milioane de euro cifră de afaceri, potrivit directorului general Bogdan Enoiu.
McCann Erickson România şi-a atins ţinta de venit în 2008

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu