Skip to main content

Revista presei media – 19 ianuarie

 

Televiziunile generaliste şi de ştiri au înregistrat în primele două săptămâni din 2009 un volum de reclamă chiar şi de trei ori mai mic faţă de totalul înregistrat în aceeaşi perioadă din 2008, potrivit datelor oferite HotNews de către Alfacont. Posturile cu cea mai mare încărcare în perioada 1-14 ianuarie 2008 au fost Pro TV şi Antena 1, cu 4299, respectiv 4311 spoturi. Anul acesta Pro TV a avut doar 1375 de reclame, iar Antena 1 – 2714.
Unele posturi au rămas doar cu o treime din reclamele de acum un an

Publicitate

Companiile multinaţionale îşi stabilesc campaniile de promovare ţinând cont de criza mondială şi de consumul pieţei locale, notează Adevărul. Agenţiile de publicitate şi presa privesc cu îngrijorare la bugetele de marketing ale multinaţionalelor. Prudenţa este cuvântul de ordine printre marii investitori în reclame.
Marketingul îşi face bugetele

Cele mai importante motive pentru care un client publicitar ar concedia agenţia cu care lucrează sunt lipsa creativităţii, costurile mari şi neseriozitatea, relevă ultimul studiu AdMarket, realizat de compania de cercetare D&D Research în colaborare cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), scrie Adevărul. Concluziile AdMarket sunt punctate şi de iaa.ro şi Business Standard.
Adevărul - Agenţiile care câştigă premii de eficienţă, căutate de clienţi
iaa.ro - Concluziile studiului AdMarket

Business Standard - Clientii, interesati de neconventional

Intact Media Group, controlat de familia Voiculescu, se pregăteşte să atace direct bugetele de publicitate online prin intermediul regiei proprii de vânzări, Intact Interactive. Bogdan Gavrilă, new media manager al grupului şi general manager al regiei, dezvăluie pentru Business Standard cu ce arme pleacă la luptă într-o piaţă estimată anul trecut la 15 milioane de euro.
Bogdan Gavrilă:"Targetarea online va fi soluţia de lucru pe timp de criză"

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu