Skip to main content

Revista presei media – 20 ianuarie

 

Dintr-o piaţă a publicităţii tipărite de aproape 100 de milioane de euro în 2008, între 7% şi 15% se duc către publicaţiile neauditate, estimează Financiarul. Ziarul anunţă o campanie a Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT) pentru conştientizarea industriei de publicitate de faptul că doar titlurile şi site-urile măsurate sunt sigure în sensul plasării investiţiilor advertiserilor. Campania BRAT a fost anunţată de paginademedia.ro în urmă cu o lună.
Publicaţiile neauditate, atacate de BRAT

Publicitate

Principalii publisheri de ziare gratuite din România pregătesc noi investiţii, mai ales la nivel de distribuţie, în speranţa unui business profitabil sau chiar a supravieţuirii pe o piaţă care se anunţă destul de vitregă, analizează Business Standard.
Publisherii ziarelor gratuite mizează pe distribuţie

Piaţa autohtonă de relaţii publice (PR) va stagna în 2009, în cel mai optimist caz, majoritatea domeniilor de activitate care folosesc serviciile de PR estimând un regres de 25-30%, scrie Daily Business. Estimarea îi aparţine lui Rareş Petrişor, preşedintele Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP).
Piaţa românească de PR va stagna

Ogilvy Group, unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare integrată din România, a încheiat un parteneriat cu agenţia independentă de comunicare online Senior Interactive şi a creat astfel OgilvyInteractive, marcă a Ogilvy Group Worldwide, scrie Business Standard. Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România, a declarat pentru HotNews că obiectivul parteneriatului este să extindă serviciile de marketing interactiv oferite deja de grup.
Business Standard - Ogilvy, parteneriat cu Senior Interactive
Hotnews - Manuela Necula despre parteneriat

Compania Gannett, proprietar al cotidianului USA Today şi al altor zeci de publicaţii şi posturi TV, va trimite zeci de mii de angajaţi în concediu fără plată timp de o săptămână, pentru a evita concedierile, notează Daily Business. Recomandarea este valabilă atât pentru reporteri, cât şi pentru membrii Consiliului de administraţie. Compania a renunţat la 6.000 de angajaţi în ultimii 2 ani.
Proprietarul USA Today trimite zeci de mii de angajaţi în concediu fără plată

Programele care promovează respectul faţă de natură şi modalităţile de reciclare a deşeurilor şi-au găsit loc la TVR 1 şi în grupul de presă Realitatea – Caţavencu, observă Adevărul. Trustul media dedică o zi pe lună atitudinii protectoare faţă de natură, când instaurează „Codul Verde”, iar la televiziunea publică vinerea se difuzează programul „Green Report”.
Atitudinea ecologistă se regăseşte în grilele TV

Producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola a decis ca, începând din acest an, să reducă numărul de agenţii de creaţie cu care lucrează la nivel european de la 20 la doar patru, scrie Adevărul. Motivul este eficientizarea costurilor de marketing şi pentru ca mesajele publicitare să fie „uniforme”. În momentul de faţă, gigantul lucrează, la nivel european, cu firmele Wieden&Kennedy (Amsterdam), Mother (Londra), McCann Erickson (Spania) şi Sra.
Coca-Cola renunţă la 16 agenţii de publicitate

Miliardarul Carlos Slim, unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume, ar putea investi mai multe sute de milioane de dolari în New York Times. El va achiziţiona acţiuni preferenţiale care aduc o remuneraţie mai mare faţă de investiţia în acţiunile ordinare, arată publicaţia The Wall Street Journal, unul dintre concurenţi, citată de Cotidianul.
“New York Times”, resuscitat de un Mexican

The Big Won 2008 a desemnat BBDO Worldwide, pentru al treilea an consecutiv, ca fiind cea mai premiată reţea de comunicare din lume (Most Awarded Agency Network in the World Across Every Marketing Communications Discipline), notează iaa.ro. Raportul Big Won, fondat în 2003, sumarizează cele mai bune rezultate la nivel mondial în comunicare şi marketing, din toate disciplinele şi canalele.
BBDO Worldwide a câştigat The Big Won

Noul director general al CNN.com, K.C. Estenson, consideră că peisajul online internaţional este deficitar la capitolul valoare adăugată, majoritatea site-urilor fiind predictibile şi omogene. “Ai vizitat un site şi le-ai vazut pe toate. Sunt identice ”, spune Estenson, într-un interviu acordat New York Times, citat de wall-street.ro.
Managerul CNN.com: Majoritatea site-urilor sunt predictibile

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu