Skip to main content

Revista presei media – 21 ianuarie

 

"În acest an, existenţa versiunii print a unei publicaţii va fi dovada clară a importanţei şi solidităţii brandului respectiv pe piaţa locală", în timp ce "publicitatea online are potenţial important de creştere în acest an, în contextul celor două campanii politice care vor avea loc", sunt de părere reprezentanţii Deloitte România. Aceştia sunt citaţi într-un comunicat ce însoţeşte raportul Deloitte "Previziunile TMT (Tehnologie, media si Telecomunicatii) pe 2009", scrie HotNews.
Studiu Deloitte: Tendinţe în media pentru 2009

Publicitate

În primele două săptămâni ale acestui an, piaţa totală de publicitate pe TV a înregistrat o scădere totală de 40% a numărului de GRP-uri livrate (puncte de audienţă pentru un spot de 30 de secunde), faţă de primele două săptămâni din 2008, analizează Adevărul. Trebuie precizat că luna ianuarie este, în general, o lună „moartă”, însă, în ciuda acestui fapt, scăderile sunt semnificative.
Televiziunea a pornit cu stângul în 2009

Toate activităţile online ale grupului Realitatea Caţavencu au fost concentrate în compania F5, scrie detaliat Cotidianul, ziar din acelaşi trust. Totodată, F5 anunţă un viitor portal de business, money.ro.
Realitatea Caţavencu îşi grupează activităţile online

Ioan Onisei, membru al Consiliului Naţional al Audiovizualului, a fost ales din primul tur de scrutin vicepreşedintele forului, obţinând opt voturi din partea celor 11 membri prezenţi, notează iaa.ro.
Onisei este noul vicepreşedinte al CNA

New York Times a primit un împrumut de 250 de milioane de dolari (188 mil. euro) din partea miliardarului Carlos Slim Helu, scrie Business Standard. Potrivit inţelegerii, împrumutul ar putea fi convertit în acţiuni NYT, fapt ce ar mări participaţia lui Slim în cadrul ziarului, de la 6,9% la 17%.
NYT s-a împrumutat de la Carlos Slim

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu