Skip to main content

Revista presei media – 6 ianuarie

 

Primele 11 televiziuni din piaţa românească au difuzat anul trecut peste 1,5 milioane de reclame, cu 17,7% mai puţin decât în aceeaşi perioadă a anului 2007, analizează Adevărul. Volumul de publicitate atras de posturile TV a dat semne de slăbiciune pe fondul scăderii audienţelor. Primele 11 televiziuni au livrat anul trecut cu 7,5% mai puţine puncte de audienţă decât în 2007.
Audienţa reclamelor TV a scăzut alarmant în 2008

Publicitate

Cele mai urmărite posturi de televiziune din România în 2008, respectiv Pro TV, Antena 1 şi Acasă TV, au deţinut, pe tot parcursul anului trecut, aproape o treime din cota medie de piaţă a televiziunilor, scrie Business Standard. Cele trei posturi au însumat astfel, la nivel urban, o cotă de piaţă cumulată de 31,5%: Pro TV - 14,1%, Antena 1 - 9,7%, iar Acasă TV - 7,7%.
Pro TV, Antena 1 şi Acasă, o treime din piaţă în 2008

Începutul de an a adus un vânt nostalgic la TVR 2, care a programat, la sfârşitul săptămânii trecute, două seri la rând (pe 3 şi 4 ianuarie), emisiunea Cenaclul Flacăra 35, un concert aniversar care a avut loc la sfârşitul anului 2008 la Bucureşti, observă Evenimentul zilei. Spectacolul, difuzat în nopţile de sâmbătă şi duminică, de la ora 23.30, a plasat postul în coada topurilor de audienţă
Cenaclul lui Păunescu renaşte la TVR

Sinteză Jurnalul Naţional: În anul 2008 au existat, deopotrivă, achiziţii, demisii, dar şi demiteri. La toate acestea se adaugă... criza economică. Prima parte a lui 2008 a adus o surpriză neplăcută pentru fanii Andreei Marin, care au aflat, la începutul lunii februarie, că emisiunea lor preferată nu se mai realizează.
Pulsul mass-media în anul 2008

Decizia lui Nicolas Sarkozy de interzicere a publicităţii între orele 20.00 şi 06.00 la posturile publice de televiziune franceze, în încercarea de a le stimula competitivitatea, a intrat în vigoare, scrie HotNews. Numeroşi jurnalişti se opun reglementării, programând greve în aceste zile. Ei atrag atenţia că preşedintele nu vrea decât să redirecţioneze fondurile din publicitate către televiziunile private. Despre subiect scrie şi Cotidianul.
HotNews: Jurnaliştii francezi, în grevă. Televiziunea publică rămâne fără publicitate
Cotidianul: Jurnaliştii francezi intră în grevă din cauza lui Sarkozy

HotNews scrie şi despre Cine a gustat manele in noaptea de Revelion

Guvernul britanic va recomanda relaxarea legilor referitoare la grupurile locale de media, în încercarea de a sprijini trusturile media afectate de recesiune, potrivit MediaGuardian.co.uk, citat de Financiarul.
Guvernul britanic încearcă să sprijine grupurile locale media

WPP Group, a doua companie de advertising din lume, a anunţat că va renunţa la câteva mii de angajaţi ai diviziilor din Europa de Vest şi America de Nord, anunţă brandrepublic.com, citat de Wall-Street.ro. Reducerea se va face în situaţiile în care costurile de personal depăşesc cu până la 60% veniturile obţinute. Pe de altă parte, WPP ar putea angaja mai mulţi oameni în ţările cu o economie în dezvoltare din America de Sud, Europa de Est şi Asia.
WPP recurge la concedieri-şoc în Europa şi America de Nord

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu