Skip to main content

Cum va arăta noul logo al Intact

 

Trustul Intact şi-a definitivat noul logo, care va reprezenta întregul grup. Logo-ul a fost creat de compania internaţională de branding Landor în colaborare cu Seed Consultants (companie în care Camelia Voiculescu este unul dintre asociaţi).

Publicitate

Noul logo al grupului Intact

intact-logo-bun

(click pentru a mări)

În urmă cu doi ani, Intact a început să lucreze cu Landor pentru un proces de redranding corporatist, la nivelul de ansamblu al întregului grup.

Noul logo este în faza de implementare, de care se ocupă compania Seed Consultants. Firma, în care Camelia Voiculescu este acţionar, este partener exclusiv în România al Landor Associates.

Printre altele, Seed Consultants s-a ocupat de brandingul Radio ZU, noul post de radio al grupului Intact.

Compania Landor a fost înfiinţată de Walter Landor, în 1941, la San Francisco. Este parte a grupului internaţional de comunicare WPP. La nivel global, a lucrat pentru clienţi precum Ferrari, Danone, Durex, Citibank, Kodak şi Microsoft.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eugen Eugen
    Anul asta se poarta "MOIRE EFFECTS" si bruiaje TV... ;)
  • Petrişor Petrişor
    În mod sigur mai urmează ceva. Brandingul în general este un proces complex, iar crearea unui logo vizual este doar o etapă.
  • kingquizz kingquizz
    Arata jalnic acest logo si nu credca numai eu am aceasta opinie.
  • TiBi TiBi
    sa inteleg ca s-au tras jaluzele? (ce colorate sunt))))
  • Someone Someone
    Ăăăăăă... ooo-kay...
    Presupun că mai urmează ceva. Totuşi.
  • Omul si logoul Omul si logoul
    Asta nu e logo. Nici sigla macar. E un semn idiot care nu va fi vazut decat daca are un kilometru de spatiu de expunere.Dupa cum e facut noul :)) logo :)) am impresia ca ori si-au varsat samanta cei de la Seed ori s-au tras jaluzelele la Landor. Cromatic vorbind este exact o combinatie intre Always si Libresse, probabil cele doua brand-uri pe care designeritza le folosea (unul de zi si unul de noapte sau simultan, ca deh, e iarna) in timpul promiscuului proces creativ. Sunt tare curios care a fost bullshitul de vanzare si cum a muscat Felix din el. Foaaaarte curios.
  • daniel daniel
    Probabil ca atunci cand vor scoate la iveala si documentatia care a stat la baza creativitatii nemarginite in designul acestui logo o sa ne lamurim si o sa-i intelegem sensurile ascunse.

    vezi cazul pepsi :) http://www.fastcompany.com/blog/aaron-perry-zucker/new-ideas/pepsi-design-process-explained
  • George Hari Popescu George Hari Popescu
    Acum am înţeles, merci pentru precizări.
  • Klaus Klaus
    @George Hari Popescu: N-ai inteles post-ul meu. Ma refeream la terminologia folosita: acela nu e logo-ul, ci doar simbolul. Simbol + logotip = logo. Insa noua ne lipseste si imaginea cu logotipul, de care vad ca nu au facut rost. Cat despre Apple, initial logo-ul lor avea si logotipul Apple!!! IN TIMP a renuntat la logotip, pastrand doar simbolul pentru ca devenise un Lovemark!! Acelasi lucru si in cazul Nike, de ex...
  • George Hari Popescu George Hari Popescu
    Serios, Klaus? Asta înseamnă că ăia de la Apple au dat-o în bară cu mărul lor, că nu au şi numele sub el. Sau tu nu vorbeşti aici despre logotip (ligatură) ci despre siglă, care este o reprezentare grafică a numelui companiei, în acest caz "I" de la "Intact"?

    Vedeţi la Landor.com ce logo super are firma care a creat liniuţele. Apropo, Felix o fi fost hipnotizat de liniile alea care se învîrteau în jurul hărţii României la TVR, cînd era Hora Unirii şi a ales liniuţele astea în memoria trecutului lui securist.

    Într-adevăr, cea mai tare chestie e că au dat zeci de mii de euro pe ruşinea asta. Cred că ăia de la Intact se pricep la branding cum mă pricep eu.
  • Ruben Ruben
    În caz că nu s-a prins nimeni, liniile acelea care întrepătrund provin de la formatul (sau standardul, sau nu știu cum să-i zic) "interlaced" prin care este transmis semnalul video. Este modul în care se formează imaginea pe ecranul televizorului. Căutați pe wikipedia pentru mai multe informații.
    Oricum, trebuie să fii foarte neinspirat ca să faci un asemenea logo. Pe lângă faptul că te dor ochii uitându-te la el, are și culori incredibile și la prima vedere nu se distinge I-ul. Oricum, eu cred că a fost făcut defapt de femeia de serviciu de la Landor.
  • felix felix
    liniile sunt evident de la mustati...
  • Mishu Mishu
    Au dat si bani pentru noul logo?
    :)
  • Klaus Klaus
    cred ca nimeni de aici nu se pricepe la logo-uri... altfel nu inteleg cum puteti spune & comenta pe baza imaginii de mai sus care nu are cum sa reprezinte LOGO-ul unei companii pt simplul motiv ca nu contine si numele ei... Deci probabil e vorba de SIMBOLUL din noul logo... insa atata timp cat nu aveti nici aceste minime cunostinte, e foarte probabil sa aveti o informatie eronata.
  • dady dady
    parca e o imagine gen iluzii optice si cred ca mi-am si fracturat ochiu holbandu-ma la capodopera asta. Felicitari celui ce la realizat, toata stima. Omu ala ar putea sa-ti vanda si o piatra cu cateva mii de euro si te-ar putea convinga sa ti-o dai si de cap. bestial

Trimite un comentariu

sus