Skip to main content

Paginademedia.ro, nominalizată la premiile de excelenţă IAA

 

Paginademedia.ro a fost nominalizată la Premiile de excelenţă IAA (International Adevertising Communication), care au fost acordate aseară. IAA Excellence Awards se află la a doua ediţie şi reprezintă o răsplată simbolică pentru “cei care au creat noi standarde de excelenţă în industria de comunicare”.

Publicitate

Nominalizările nu sunt publice, dar câţiva membri IAA au confirmat nominalizarea pentru paginademedia.ro.

Din media, au câştigat Paula Herlo (foto) şi Cosmin Stan (Pro TV) şi Realitatea TV. Paula Herlo şi Cosmin Stan au adus Pro TV primul premiu Emmy pentru un post din Europa de Est, cu seria de reportaje “Tu ştii ce mai face copilul tău?”. Realitatea TV a fost premiată de IAA pentru programul România prinde rădăcini, parte a campaniei Cod Verde.

Lista câştigătorilor premiilor IAA:

Mihai Bârsan (Ursus Breweries)

“Pentru viziune şi leadership în transformarea brandului Timişoreana în cea mai vândută bere din România şi pentru implicare în educaţia continuă a industriei de marketing şi comunicare, în calitate de profesor de Administrarea Afacerilor la Şcoala IAA.”

Bogdan Niţu (Webstyler)

“Pentru performanţele constante în comunicarea online şi pentru aspiraţia către excelenţă, recompensate de unica nominalizare Digital Media Cannes 2008, Silver Drum în 2007 şi nominalizare în 2008 – Interactiv Golden Drum, de 4 ori agenţia anului la festivalul Internetics.”

Realitatea TV

“Pentru programul “România prinde rădăcini”, parte a campaniei Cod Verde a Grupului Realitatea Caţavencu, un demers de durată şi fără precedent pentru reîmpădurirea României, reducerea poluării şi salvarea ariilor protejate.”

Paula Herlo şi Cosmin Stan (PRO TV)

"Pentru cel mai important premiu de televiziune, Emmy, primul care revine unei staţii de televiziune din Europa de Est. Cele trei reportaje premiate sunt parte din campania “Tu ştii ce mai face copilul tău?” şi au fost realizate cu sprijinul echipei formate din cameramanul Sergiu Matei, editorii Marius Ivan şi Eduard Tarna, dar şi producătorul Alex Livadariu.”

Elena Ioniţă (Leo Burnett), Maria Pichiu (P&G) şi Raluca Mihăilescu (P&G)

“Pentru creativitate în strategie şi eficienţă în comunicare în campania Wash& Go, care a fost exportată cu succes în toată regiunea şi recompensată cu bronz la Euro EFFIE în 2008.”

Gabriela Lungu (The Practice)

“Pentru contribuţia susţinută la creşterea reputaţiei şi nivelului profesional în relaţii publice şi pentru cele 7 campanii şi programe de PR care au obţinut 14 nominalizări şi au câştigat 8 premii locale şi internaţionale. În 2008, pentru Platinum şi Gold Sabre, care au făcut ca The Practice să devină cea mai premiată agenţie de PR din Europa de Est în 2008.”

Petrom

“Pentru platforma de Corporate Social Responsibility “Respect pentru Viitor”, un amplu program cu rezultate concrete, care răspunde nevoilor societăţii şi mediului înconjurător, ca parte integrantă a conduitei de business Petrom.”

Rafael Treguer (Dacia Renault)

“Pentru succesul şi viziunea dezvoltării şi implementării strategiilor de marketing şi branding, care au susţinut creşterea vânzărilor de automobile Dacia în România şi impunerea mărcii peste hotare”.

Fundaţia Dinu Patriciu

“Pentru programele Inventează-ţi viitorul şi Orizonturi deschise, prin care sunt acordate anual 5.000 de burse pentru elevii de liceu, 500 de burse pentru studenţi şi 50 de burse pentru masteranzi şi doctoranzi, prin această iniţiativă contribuind la creşterea nivelului de educaţie şi excelenţă din societatea românească.”

Mihnea Gheorghiu (student la Miami AdSchool)

“Pentru singurul creativ român care a contribuit la o serie de lucrări premiate cu Silver la Cannes Lions 2008, câştigând şi un bronz la Clio Awards 2008 în categoria Innovative Media.”

Şerban Alexandrescu (Headvertising)

“Pentru verticalitate şi promovarea originalităţii şi a principiilor etice în creaţia publicitară, pentru contribuţia la lansarea Art Director’s Club în România şi pentru implicarea în Şcoala ADC, lansată în 2008”.

Dan Puric, Marele premiu de Excelenţă IAA

"Pentru un om-fenomen, care şi-a pus notorietatea dobândită ca actor în slujba unui ideal înălţător – puterea de a insufla speranţa, printr-o pledoarie pentru memoria colectivă – volumul “Cine Suntem?” şi prin toate apariţiile sale publice.”

Detalii despre premiile IAA, găsiţi pe site-ul iaa.ro, aici.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mulţumesc mult, Marius!

    Cât priveşte "premiul pentru premiu": faptul că Ştirile Pro TV au obţinut un premiu Emmy a fost una dintre motivaţiile IAA. Pe principiul: "campania lor a fost o reuşită, sunt buni, o arată chiar Emmy".
  • Petrisor, ceva ai omis/sarit/ocolit sau e lumea intoarsa cu susul in jos.
    Cum poti lua un premiu "pentru ca ai luat un alt premiu"???
    ceva nu e ok aici... Sau acolo... :)

Trimite un comentariu