Skip to main content

Revista presei media – 11 februarie

 

ion-cristoiu-1Profil Ion Cristoiu în Adevărul: La 61 de ani, jurnalistul scrie la un roman pentru a scăpa de obsesia că a făcut toată viaţa doar gazetărie proastă pentru un „popor de guguştiuci” . Recunoaşterea i-a venit din gazetărie, dar tot ea l-a uzat. A intrat în presă pentru că nu i s-a dat voie să scrie proză, aşa cum voia în anii ’80, şi s-ar retrage fără să se gândească de două ori.
Ion Cristoiu are ambiţia să ajungă scriitor

Publicitate

Electoratul este subjugat de televiziuni. O spune fostul preşedinte Emil Constantinescu, notează Cotidianul: „Nu este posibilă o reformă a clasei politice dacă nu vom asista la o reformă a electoratului, unul care nu vrea Parlament, unul care preferă instituţiile autoritare precum Biserica sau Armata. Pentru astea sunt responsabile şcoala, biserica, familia şi principalul for conducător al naţiunii, televiziunea. Sigur, peste tot televiziunea are un cuvânt greu de spus, dar la noi atinge cote aberante”.
Emil Constantinescu: Televiziunea conduce România

După preluarea Domus Magazin, trustul Medien Holding, deţinut de familia Adamescu (50%) şi de grupul german WAZ (50%), se extinde cu o companie de corporate publishing (anuare, reviste, cataloage) şi intenţionează să investească în online, scrie Business Standard. În paralel, cotidianul România liberă, ziarul din portofoliul companiei, mizează pe inserturi şi pe pachetul de suplimente pentru a-şi majora cota de piaţă.
România liberă mizează pe inserturi şi suplimente

În cel de-al doilea semestru al anului 2008, revistele americane au înregistrat o scădere importantă a vânzărilor la chioşc, după ce, în ultimii ani, acestea intraseră pe un trend ascendent, notează Business Standard. Dintre primele 25 de reviste cu distribuţia cea mai mare la chioşcuri, 19 au avut scăderi ale vânzărilor la tarabă.
Scad vânzările la chioşc pentru revistele americane

Dacă anul trecut advertiserii "vedetă" ai pieţei indoor au fost imobiliarele, anul acesta ierarhia clienţilor se va schimbă, real-estate-ul optând pentru o prezenţă "mai discretă", un posibil înlocuitor în fruntea topului fiind industria bunurilor de larg consum, a declarat pentru DailyBusiness Cătălina Murariu, brand managerul agenţiei de indoor Elevate.
Imobiliarele nu mai sunt "vedeta" publicităţii indoor în 2009

Iubitorii de ritmuri smooth au de-acum la dispoziţie, în spaţiul virtual, postul ProFM Jazz. “Piesele standard din istoria jazzului vor rula 24 din 24 de ore, fără să fie întrerupte de reclame sau de intervenţii de DJ pe cel mai nou radio online marca ProFM”, anunţă un comunicat de presă MediaPro, citat de Cotidianul.
ProFM Jazz, un nou radio pentru “urechile fine”

Publicitatea şi sectorul media din Statele Unite ale Americii au fost cele mai afectate de recesiune, publicaţiile renunţând la unul din zece angajaţi, observă Wall-Street. În schimb, media online a reprezentat singura zonă în care procesul de recrutare a continuat, în ciuda crizei financiare.
Amprente ale crizei: Publicitatea şi media din SUA au pierdut peste 65.000 de angajaţi în 2008

FOTO: Adevărul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu