Skip to main content

Revista presei media – 13 februarie

 

radu-budesInterviu cu Radu Budeş, managing director al regiei Splendid Media, în Business Standard. Deşi luna ianuarie a acestui an a înregistrat scăderi foarte mari ale bugetelor de publicitate la nivelul întregii pieţe, spune Budeş, situaţia a început să se redreseze din 20 ianuarie, ajungând, în acest moment, să fie la acelaşi nivel de încărcare ca în perioada similară a anului trecut.
"Trebuie să ne obişnuim cu televiziunile tabloid"

Publicitate

12 noi membri, printre care Orange, SBS Broadcasting Media, Dogan Media, Netbridge şi F5 Webcorp, au preferat să se alăture Biroului Român de Audit al Tirajelor. Alţi 8 membri, printre care Splendid Media, CEC şi Scop Computers au preferat să se retragă, potrivit celui mai recent buletin informativ electronic editat de BRAT, citat de adplayers.
Splendid Media şi alţi 7 membri s-au retras din BRAT

Dacă în mai 2008 Yahoo! anunţa lansarea yahoo.ro pentru cel de-al treilea trimestru al anului, în februarie 2009, site-ul care trebuia să aibă conţinut în limba română continuă să redirecţioneze către o versiune în limba engleză, scrie Business Standard. Cauza pare să fie criza economică.
Yahoo! a pus România în stand-by

Cele două articole de media de astăzi din Adevărul sunt dedicate postului Kanal D. Primul este despre despre un nou show: Foame de bani. Al doilea este un interviu cu noul CEO al postului, Pavel Stancev.
În plină criză, Kanal D difuzează un show cu bani
Pavel Stancev, Director executiv Kanal D: Românii vor emoţie pe micile ecrane

Asociaţia internaţionala a ziariştilor de la Bruxelles a protestat împotriva notei interne a Comisiei Europene, care a lansat miercuri un avertisment faţă de activităţile de spionaj derulate în special de presă, relatează agenţia AFP, citată de HotNews. "Condamnăm această generalizare", a declarat preşedintele Asociaţiei presei internaţionale din Bruxelles, Lorenzo Consoli.
Jurnaliştii europeni sunt furioşi după ce Bruxelles-ul a acuzat presa de spionaj

Platforma de email marketing a companiei White Image Loyalty Solutions se îmbogăţeşte cu un nou instrument de validare în timp real a adreselor de email, menit a preveni introducerea greşită a acestora în formularele online, scrie iaa.ro. Principala problemă pe care o rezolvă instrumentele de validare în timp real a adreselor de email este aceea de a permite notificarea celui care completează formularul, de eroarea existentă, înainte ca adresa să fie introdusă în baza de date.
Primul instrument de validare a adreselor de email

Peroni Nastro Azzuro, marca de bere aflată în portofoliul Ursus Breweries, a lansat noua campanie globală integrată de comunicare în România, notează Daily Business. Comunicarea campaniei este adaptată la nivel local de agenţia Mercury 360, contul de media este gestionat de ZenithOptimedia, iar Cohn&Jansen asigură creaţia.
Mercury 360, ZenithOptimedia şi Cohn&Jansen gestionează campania Peroni

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu