Skip to main content

Revista presei media – 17 februarie

 

Mark Hunter, preşedintele juriului festivalului AdPrint, are 20 de ani de experienţă în domeniu. Este Executive Creative Director la Euro RSCG London şi a lucrat pentru clienţi precum Nike, Audi sau Levi's. Deşi i-au plăcut atmosfera de festival, castelul Bran şi româncele, Hunter a explicat, într-un interviu acordat iaa.ro de ce lucrările româneşti nu au obţinut niciun trofeu de aur: „lipsesc detaliile în execuţie, iar modul în care a fost pusă în practică ideea dă uneori senzaţia lipsei de originalitate”.
Mark Hunter: "Mi se pare că AdPrint are o problemă de identitate"

Publicitate

Criza economică influenţează semnificativ piaţa de outdoor din România. Practicienii intervievaţi de NewsIn şi citaţi de 9am.ro estimează scăderi ale pieţei locale între 25 şi 30%, în ciuda creşterilor continue din ultimii trei ani. În Capitală poate fi observată cu uşurinţă o diminuare a aglomerării de mesaje publicitare.
2009 aduce scăderi de 30% ale pieţei româneşti de outdoor

Piaţa locală de publicitate pe telefonul mobil va fi anul acesta în jur de 4,5 milioane de euro, odată cu introducerea serviciilor de publicitate prin tehnologia MMS, scrie Business Standard. Acestea ar putea genera vânzări de două milioane de euro.
Publicitatea pe mobil ar putea ajunge la 4,5 milioane euro în 2009

Agenţia de comunicare interactivă MB Drăgan pregăteşte lansarea, în primul semestru al acestui an, a unui birou localizat în Londra şi specializat pe dezvoltarea de aplicaţii pentru iPhone, a declarat, pentru Wall-Street, Mihai Drăgan, fondator şi manager. Colaborarea agenţiei româneşti cu gigantul IT Apple a început anul trecut. MB Drăgan a realizat deja Mobione Map, o hartă a Bucureştiului şi României pentru iPhone.
MB Dragan îşi deschide la Londra un birou pentru aplicaţii iPhone

Click! şi Cancan au început să erodeze audienţa ziarului Libertatea, analizează Adevărul. Tabloidele au atras, potrivit ultimului val al Studiului Naţional de Audienţă, cel mai mare număr de cititori. Audienţa Click! Ghid TV a crescut cu 33,2%.
Audienţa tabloidelor a bătut recorduri

Grupul britanic Guardian Media, ce deţine publicaţia The Guardian, a decis îngheţarea salariilor pentru anul în curs, din cauza problemelor economice care afectează industria media, informează Brand Republic, citat de HotNews. Decizia este valabilă pentru toate afacerile aflate integral în portofoliul grupului.
Guardian Media îngheaţă salariile pentru 2009

Operatorul de telefonie mobilă Cosmote nu va opera schimbări la nivelul strategiei de promovare pentru acest an, în ciuda contextului economic actual. O spune pentru Business Standard Dana Bursuc, Senior Marketing Communications Manager. Totuşi, în 2009, compania va lua în calcul, în strategia media, eventuala scădere a consumului de presă scrisă.
Cosmote, atent la evoluţia consumului de presă scrisă

Mai nou îl cheamă Amza Trifan, fost marinar, un prosper om de afaceri în prezent, care vrea să intre în politică. Actorul Şerban Ionescu povesteşte pentru Cotidianul despre rolul său din Fetele marinarului, serial difuzat de luni până joi, de la ora 22.00, pe Antena 1.
Şerban Ionescu a văzut doar primele şase episoade din „Fetele marinarului”

Tarifele de publicitate adoptate de posturile TV din Marea Britanie vor scădea în acest an cu 7%, în timp ce pe pieţe emergente precum China şi Rusia este prevăzută o creştere de peste 10%, potrivit unui studiu realizat de World Advertising Research Center, citat de Business Standard.
Ţările emergente vor creşte tarifele pentru publicitatea TV

FOTO: iaa.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu