Skip to main content

Revista presei media – 20 februarie

 

Doi dintre cei mai importanţi oameni din advertisingul autohton, Radu Florescu şi Felix Tătaru (foto), consideră că 2009, în ciuda recesiunii, va fi un an cu multe oportunităţi. Cei doi au declarat pentru Business Standard, după decernarea premiilor de excelenţă IAA, că piaţa românească ar trebui să fie mai optimistă.
"Poate nu cu 30%, ci poate cu un digit, dar va creşte. Criza ne va ajuta să ne maturizăm mai repede. Este firesc să crească, pentru că avem de recuperat foarte multe decalaje faţă de ceea ce se întâmplă în Europa”, a explicat Tătaru.
Oportunităţile nu lipsesc în 2009 de pe piaţa media locală

Publicitate

Strategia propusă de Ministerul Comunicaţiilor pentru tranziţia de la televiziunea analogică la cea digitală a declanşat dispute aprinse în cadrul unei prime dezbateri publice organizate pe această temă de CNA, scriu HotNews şi Cotidianul. Reprezentanţii posturilor TV private s-au arătat îngrijoraţi că Societatea Naţională de Radiocomunicaţii ar putea obţine monopolul în operarea trecerii la televiziunea digitală terestră.
HotNews: Televiziunile private se tem de un potenţial monopol în "era" digitală
Cotidianul: Tranziţia la televiziunea digitală rămâne bătută în cuie pentru 2012

Comitetul de Organizare al Effie 2009 a hotărât principalele momente din cadrul celei de-a şasea ediţii a festivalului care premiază eficienţa în publicitate: înscrierile vor începe pe data de 10 martie, iar gala de premiere se va desfăşura pe 28 mai, scrie iaa.ro.
Au început pregătirile pentru Effie 2009

Cea de-a doua ediţie a galei IAA a oferit distincţii specialiştilor care oferă un exemplu profesional, scrie Adevărul. Asociaţia Internaţională de Publicitate (IAA) a premiat oameni precum Dan Puric sau Paula Herlo şi Cosmin Stan (Pro TV) pentru realizările lor, remarcate la nivel local şi mondial.
Industria publicităţii şi-a premiat oamenii

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu