Skip to main content

Revista presei media – 26 februarie

 

Veniturile companiei Pro TV SA, parte a Central European Media Enterprises, au crescut de la 215,4 milioane de dolari în 2007, la 274,6 milioane anul trecut. În ultimele trei luni din 2008, însă, veniturile s-au situat la 77,5 milioane de dolari, faţă de 79,4 milioane în trimestrul trei din 2007.

Publicitate

După operaţiunile din Cehia, Central European Media Enterprises obţine din România cele mai mari venituri. Despre bilanţul CME scriu HotNews, Wall-Street, Business Standard şi Adevărul.

(click pentru a mări)

HotNews: Profitul CME în România a crescut cu 20% în 2008, la 111,78 milioane dolari
Wall-Street: Venituri şi EBITDA în scădere pentru Pro TV în T4
Business Standard: Pro TV, venituri şi profit în scădere
Adevărul: Sârbu face profit americanilor

Televiziunea publică vrea să dea în judecată firma care măsoară audienţele în România (GfK), pe care o bănuieşte de o „măsluire” intenţionată a acestora, notează Evenimentul zilei. Cătălin Dumitru, responsabil cu comunicarea al Televiziunii Publice, consilier al PDG-ului Sassu: “Există interese puternice ca TVR-ul să înregistreze audienţe mai mici, ca să piardă publicitate. Această publicitate este foarte dorită, în contextul actual, şi este evident că, în acest caz, ea se duce spre altcineva”.
TVR declanşează războiul audienţelor

Nu cred că recesiunea economică va avea vreun efect semnificativ asupra blogurilor. Îndrăznesc, totuşi, să cred că blogurile vor fi luate mai mult în calcul de către advertiseri drept canal de comunicare, tocmai pentru că bugetele sunt mai mici şi se cere mai multă eficienţă”. Este declaraţia lui Victor Kapra, consultant de comunicare, blogger fost manager online la Publimedia, în discuţia cu cititorii HotNews.
Victor Kapra: Avem o groază de site-uri cu conţinut superficial

John Florescu, unul dintre proprietarii agenţiei de publicitate Saatchi&Saatchi, a lansat, împreună cu alţi trei acţionari, agenţia de creaţie şi strategie online Kubis, relatează Business Standard. “Avem o ţintă de afaceri de circa o jumătate de milion de euro în 2009", a declarat pentru Business Standard Vlad Popovici, digital communications manager Kubis.
Unul dintre acţionarii Saatchi a lansat Kubis

Dacia rămâne cel mai popular brand românesc în mediul online, însă una dintre cele mai bune evoluţii în rândul utilizatorilor de internet o are Ursus, brand care a declasat Arctic de pe poziţia secundă, potrivit celei de-a doua ediţii a studiului Leading Brands by Romanian Internet Users, realizat în randul internauţilor din România de Gemius Research şi Evensys, mai scrie Business Standard.
Dacia, cel mai popular brand pe online

The Chronicle, cel mai important ziar din oraşul american San Francisco, s-ar putea închide după ce, anul trecut, a înregistrat pierderi de peste 50 de milioane de dolari, iar proprietarul publicaţiei, Hearst Corp, a anunţat concedierea unui număr semnificativ de angajaţi, scriu Adevărul şi HotNews.
Adevărul: Cel mai important ziar din San Francisco, la un pas de faliment
HotNews: Publicaţia San Francisco Chronicle ar putea fi închisă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu