Skip to main content

FEBRUARIE 2009. Audiențele lunii: OTV, perdantul lunii februarie, Antena 1 şi Acasă TV, cele mai mari creşteri

 

Postul lui Dan Diaconescu a înregistrat în februarie cea mai mare scădere de audienţă, dintre posturile măsurate. Media pe întreaga zi arată că OTV are cu aproape 50.000 mai puţini telespectatori în februarie, faţă de prima lună din an. În prime-time, scăderea este de 110.000 de telespectatori în mediul urban.

Publicitate

Clasamentul este condus de Pro TV, cu o medie de 382.000 de telespectatori în medie pe zi, într-o uşoară scădere faţă de luna ianuarie. Antena 1 are, în medie pe zi, un plus de aproape 50.000 de telespectatori în mediul urban.

Alte concluzii în clasamentul mediu pe zi, în mediul urban:

  • În afară de Antena 1 şi Acasă TV, toate posturile din Top 10 au medii mai slabe pe zi.
  • Acasă TV urcă de pe locul cinci pe locul trei, cu un plus de 40.000 de telespectatori faţă de ianuarie.
  • TVR 1 urcă două locuri în clasament şi ajunge pe poziţia a şasea, deşi pierde telespectatori.

Clasamentul posturilor TV în mediul urban, după media pe zi, în ianuarie şi februarie:

  Ianuarie   mii persoane   Rtg%   Februarie   mii persoane   Rtg%  
1 Pro TV 393 3,5 Pro TV 382 3,3
2 Antena 1 285 2,5 Antena 1 326 2,9
3 Realitatea TV 185 1,6 Acasa 169 1,5
4 Kanal D 136 1,2 Realitatea TV 162 1,4
5 Acasa 128 1,1 Kanal D 132 1,2
6 OTV 119 1,0 TVR 1 108 0,9
7 Prima TV 116 1,0 Prima TV 106 0,9
8 TVR 1 114 1,0 Antena 3 101 0,9
9 Antena 3 102 0,9 OTV 71 0,6
10 National TV 64 0,6 National TV 62 0,5
11 TVR 2 54 0,5 Cartoon Network 51 0,4
12 JETIX 49 0,4 B1TV 49 0,4
13 Cartoon Network 49 0,4 JETIX 44 0,4
14 B1TV 41 0,4 TVR 2 44 0,4
15 Minimax/A+ 35 0,3 Sport.ro 41 0,4
16 Pro Cinema 35 0,3 Minimax/A+ 36 0,3
17 Sport.ro 34 0,3 Pro Cinema 35 0,3
18 ETNO 31 0,3 Antena 2 32 0,3
19 Antena 2 29 0,3 ETNO 28 0,3
20 Hallmark 28 0,3 Hallmark 25 0,2
21 Eurosport 26 0,2 Eurosport 20 0,2
22 Discovery 21 0,2 Discovery 20 0,2
23 Favorit TV 21 0,2 Favorit TV 17 0,2
24 National Geographic 18 0,2 Taraf TV 17 0,2
25 Taraf TV 18 0,2 Euforia 17 0,1

În intervalul de maximă audienţă (prime-time, 19.00-23.00), datele de audienţă arată creşteri la Antena 1, Acasă TV şi Prima TV şi scăderi la Pro TV, TVR 1 şi Realitatea TV.

Câteva concluzii pentru audienţa din Prime-Time (intervalul 19.00-23.00):

  • Pro TV pierde 40.000 de telespectatori în februarie.
  • Creşteri semnificative la Antena 1 (plus 114.000) şi Acasă TV (cu 170.000 mai mulţi telespectatori în februarie).
  • OTV are cu nu mai puţin de 110.000 de telespectatori în minus în luna februarie.
  • Posturile de sport iau avânt. Sport.ro înregistrează 94.000 de telespectatori medie (faţă de 65.000 în ianuarie), iar iar gspTV – 31.000 (în comparaţie cu 17.000 în prima lună din an).

Clasamentul posturilor TV în mediul urban, după media în Prime-Time (intervalul 19.00-23.00), în ianuarie şi februarie:

  Ianuarie   mii persoane   Rtg%   Februarie   mii persoane   Rtg%  
1 Pro TV 953 8,4 Pro TV 917 8,0
2 Antena 1 622 5,5 Antena 1 737 6,4
3 Acasa 390 3,4 Acasa 558 4,9
4 Kanal D 294 2,6 Kanal D 292 2,6
5 Prima TV 265 2,3 Prima TV 278 2,4
6 TVR 1 264 2,3 TVR 1 246 2,1
7 Realitatea TV 257 2,3 Realitatea TV 222 1,9
8 OTV 256 2,3 Antena 3 158 1,4
9 Antena 3 170 1,5 OTV 145 1,3
10 National TV 102 0,9 National TV 125 1,1
11 TVR 2 95 0,8 B1TV 115 1,0
12 B1TV 92 0,8 Sport.ro 94 0,8
13 Antena 2 76 0,7 Antena 2 89 0,8
14 Cartoon Network 68 0,6 Pro Cinema 76 0,7
15 JETIX 66 0,6 TVR 2 71 0,6
16 Sport.ro 65 0,6 Cartoon Network 69 0,6
17 Pro Cinema 64 0,6 JETIX 54 0,5
18 Hallmark 54 0,5 Hallmark 46 0,4
19 Favorit TV 42 0,4 ETNO 40 0,4
20 ETNO 40 0,4 Euforia 33 0,3
21 Euforia 37 0,3 Favorit TV 33 0,3
22 Eurosport 36 0,3 Eurosport 33 0,3
23 Discovery 29 0,3 gspTV 31 0,3
24 Minimax/A+ 27 0,2 Discovery 29 0,3
25 National Geographic 24 0,2 Minimax/A+ 27 0,2
26 Romantica 23 0,2 AXN 25 0,2
27 AXN 23 0,2 National Geographic 25 0,2
28 Animal Planet 22 0,2 Romantica 24 0,2
29 N24 19 0,2 Animal Planet 23 0,2
30 gspTV 17 0,2 Taraf TV 19 0,2
31 Taraf TV 17 0,2 N24 19 0,2
32 TVR Cultural 13 0,1 AXN Sci Fi 13 0,1
33 MTV Ro 12 0,1 TVR Cultural 12 0,1
34 MGM 10 0,1 MTV Ro 11 0,1
35 AXN Sci Fi 10 0,1 Kiss TV 11 0,1
36 U TV 10 0,1 Sport Klub 10 0,1
37 Kiss TV 9 0,1 U TV 9 0,1
38 Sport Klub 9 0,1 MGM 8 0,1
39 Zone Reality 8 0,1 TeleSport 8 0,1
40 Sport 1 6 0,1 Zone Reality 7 0,1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • pai nu arunca doar cifrele, zi si de ce au avut loc chestiile astea.
    Antena 1 a crescut, iar OTV a scazut pentru ca Antena a inceput sa pompeze jeg la greu.
    Au lansat doua infectii: infectia lui Madalin Ionescu si infectia lui Capatos, asta din urma exact pe "teritoriul" orar al lui Diaconescu. Au luat si Nikitele si Naomiurile si Cimacele de la Diaconescu si... asta-i efectul: crestere acolo, scadere dincolo. Iar pe Mandruta si Alessandra Stoicescu i-am vazut prezantand o stire de la aniversarea unui manelist borat. Jenant!
    Este o strategie imbecila, ieftina, care devalorizeaza brandul A1 si distruge diferentierea fata de PRO (pana acum PRO-ul isi adjudecase net titlul de post al maneslistilor). Mesajul A1 catre public: si noi suntem manelisti, si noi suntem niste jegosi. Era mai bine daca nu erati!
    Probabil nu le apare pe people-mettere, dar eu le-am zis "la revedere". A1 e pe cale sa devina o satra.

Trimite un comentariu