Skip to main content

LICITAŢIE: Radioul public încearcă din nou să-şi vândă spaţiul publicitar. Venitul minim cerut scade la 600.000 de euro în primul an

 

Societatea Română de Radiodifuziune încearecă din nou să îşi găsească un vânzător pentru spaţiile publicitare ale canalelor pe care le deţine. După ce, la 9 februarie, nu s-a prezentat nicio companie, Radioul public a ajustat venitul minim garantat pe care îl cere în următorii trei ani: 600.000 de euro în primul an, 2,4 milioane de euro în total.

Publicitate

În februarie, SRR a cerut cel puţin 1,25 milioane de euro pe an de la viitorul vânzător. Într-un an ce criză, de ofertă nu s-a arătat interesat nici vânzătorul actual – Clir Media, al cărui mandat expiră la 15 martie.

Venitul minim garanta cerut pentru noua licitaţie, fără TVA:

  • An 1 (16 martie-31 decembrie 2009) - 600.000 euro
  • An 2 (1 ianuarie-31 decembrie 2010) – 800.000 euro
  • An 3 (1 ianuarie-31 decembrie 2011) – 1.000.000 euro

Radio România nu a fixat încă data următoarei licitaţii, în noile condiţii.

Pe aceeaşi temă:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu