Skip to main content

PE SCURT: SRR a stabilit data licitaţiei pentru vânzarea publicităţii şi o nouă secţiune în Business Standard

 

Societatea Română de Radiodifuziune va organiza pe 11 martie o nouă licitaţie pentru alegerea unei companii care să administreze spaţiul publicitar al posturilor publice de radio. La prima licitaţie, care a avut loc în februarie, nicio companie nu s-a înscris, din cauza venitului minim garantat cerut de SRR: cel putin 1,25 milioane de euro pe an.
Pentru noua licitaţie, SRR a scăzut pretenţiile la 600.000 de euro în primul an, 800.000 în cel de-al doile şi 1.000.000 pentru ultimul an de contract.

Publicitate

Cotidianul economic Business Standard lansează o nouă secţiune: Finanţe personale. Secţiunea va apărea în fiecare joi, şi îşi propune să ofere “cele mai bune soluţii şi metode de plasare a banilor, de la prezentarea tipurilor de instrumente de economisire şi investire, tehnici de urmărire a surselor de venit şi cheltuieli, ponturi şi recomandări, până la reguli şi principii menite să-i ajute în protejarea economiilor şi investiţiilor.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu