Skip to main content

Revista presei media – 13 martie

 

Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu şi fostul lider PIN Cozmin Guşă şi-au înfiinţat o firmă de consultanţă. Într-un interviu acordat HotNews, Vântu susţine că firma sa nu va face afaceri cu statul, desi vorbeşte de consultanţă pentru atragerea de finanţări şi fonduri europene pentru municipalităţi. Întrebat dacă are probleme financiare, patronul trustului Realitatea TV a evitat un răspuns tranşant.
Sorin Ovidiu Vântu despre noua sa firmă: Guşă aleargă, eu gândesc

Publicitate

Şapte dintre primii zece advertiseri pe TV, din perioada ianuarie-februarie, au înregistrat scăderi ale volumelor brute investite în publicitate, potrivit datelor Alfa Cont, analizează Business Standard. Per ansamblu, investiţiile primilor zece advertiseri au scăzut cu 17,5% faţă de investiţiile primilor zece din perioada similară a anului trecut.
Publicitatea TV, scădere de aproape 20% în primele două luni

O taxă radio-tv obligatorie pentru toată populaţia, eliminarea politicului în desemnarea consiliilor de administraţie la posturile publice de radio-TV şi transformarea funcţiei de preşedinte-director general în două funcţii separate vor face obiectul unor amendamente legislative pentru reforma institutiilor publice de presă. Aşa au convenit participanţii la o dezbatere pe aceasta temă, organizată ieri la Parlament, unde participanţiii s-au declarat, însă, destul de sceptici în privinţa depolitizării SRR şi SRTV, scrie HotNews.
Reforma posturilor publice de radio-TV: "depolizitarea e o falsă pistă"

Adevărul vine cu detalii despre selecţia de oferte pentru găsirea unui vânzător a publicităţii Radioului public. Chiar dacă i s-a promis cât a solicitat, radioul public tot nu a ales regia care să-i vândă spaţiul publicitar pentru următorii trei ani. CLIR Media a oferit un venit net garantat de 2.4 milioane de euro în cei trei ani de contract, iar Arbo Media a oferit 1.3 milioane de euro.
Publicitatea SRR a rămas fără vânzător

Programul pentru un stil de viaţă sănătos se va derula şi anul acesta, la iniţiativa IAA, cu sprijinul CNA şi a posturilor TV şi radio, care vor difuza spoturile în regim de campanie socială, notează iaa.ro. Programul va debuta în maximum trei săptămâni, timp în care reprezentanţii IAA şi CNA vor mai avea consultări pe marginea unuia dintre spoturile TV care targetează tinerii, şi vor recomanda posturilor TV şi radio să difuzeze reclamele în regim de campanie socială, la fel ca anul trecut.
IAA şi CNA continuă educaţia pentru un stil de viaţă sănătos

Pentru Denis Florent, consultantul media care a reuşit să aducă Kiss FM pe prima poziţie în topul audienţelor în doar şase luni, experienţa românească a reprezentat o incursiune interesantă într-o lume unde radioul este încă “un al doilea job” pentru majoritatea celor care lucrează în domeniu. Într-un interviu acordat Wall-Street, Florent vorbeşte despre aspectele ce necesită îmbunătăţiri “urgente” în peisajul radio local - lipsa unor formate importante, execuţia, emisiunile de dimineaţă şi cantitatea de muncă.
Ce poate fi îmbunătăţit pe piaţa de radio din România

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • saracu Cozmin Gusa, a ajuns SOV sa-si bata joc in public de el. Si cand ma gandesc ca a fost sef la INTACT.

    PS: felicitari pentru premiul RoBlogFest

Trimite un comentariu