Skip to main content

Revista presei media – 16 martie

 

TVR este hotărâtă să dea în judecată firma GfK, care se ocupă cu măsurarea audienţelor TV. O declară preşedintele televiziunii publice, Alexandru Sassu, într-un interviu acordat Evenimentului zilei. Sassu: „Pot să spun cu mâna pe inimă că GfK este o mare cacealma. Pentru noi, semnalul de alarmă a fost tras din ianuarie-februarie 2008, când emisiuni care aveau un public tradiţional şi fidel, precum „Teleenciclopedia” sau „Viaţa satului” s-au prăbuşit în mod inexplicabil în audienţe. Ce pot să le răspund realizatorilor care vin şi îmi arată mii de mesaje primite în urma fiecărei ediţii a emisiunii?!
Sassu relansează războiul audienţelor: „Măsurătorile sunt o cacealma”

Publicitate

Dezbatere în Gândul: Până unde pot să intre paparazzii? Articolul porneşte de la cazul Mihaelei Rădulescu, care a declarat că a fost agresată, vineri seara, de paparazzi într-o parcare privată. Vedetele contactate de Gândul spun că ziarele de scandal pot să intre în viaţa ta până acolo unde le laşi, iar dacă nu există altă cale, se poate obţine un ordin de restricţie în Justiţie, aşa cum a procedat cuplul Andreea Marin-Ştefan Bănică.
Până unde pot să intre paparazzii?

Ştirile de la postul public vor lupta pentru audienţă cu divertismentul de la Prima TV şi Antena 1, cu telenovelele de la Acasă TV şi Kanal D şi cu filmele de la ProTV, analizează Adevărul. Televiziunea şi-a construit noua grilă de programe în jurul principalului buletin informativ al zilei, care va fi difuzat de la ora 20.00, într-un nou format.
Jurnalul de la TVR 1 are concurenţă grea

Sanoma Hearst Romania a raportat pentru 2008 o cifră de afaceri de 60 mil. lei (16,3 mil. euro), sumă ce o propulsează în vârful ierarhiei financiare a publisherilor de reviste, scrie Business Standard. Pentru a-şi menţine poziţia şi în perioada crizei, compania mizează pe flexibilitate, fiind decisă să nu renunţe la nicio publicaţie din portofoliu.
Sanoma Hearst România nu renunţă la niciun titlu

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cea mai mare cacealma din media romaneasca a ultimilor 4-5 ani e acest Sasu… Nu se pricepe la absolut nimic. Si gingureste, cu suficienta specifica, prostie dupa prostie, iar noi, astia de-i aprovizionam salariul, trebuie sa bagam capu-n pamint si sa-i inghitim imbecilitatile. Ca si bla-bla-urile directoarei TVR1 ("Noua grilă TVR 1 este reconfigurată integral şi a fost gândită ţinând cont de modificările obişnuinţelor de consum ale telespectorilor" (care-s aia?!?!), "precum şi de analizele de performanţă a programelor selectate" (adinc in putu' gindirii!...). Firma de inregistrare a audientei n-o fi perfecta (cum nu-i nimic pe lumea asta), dar a insista in crucificarea ei ca singurul sau principalul motiv al dezastrului calitativ si financiar din televiziunea publica, e o-ncapatinare vecina cu prostia, care incrimineaza si mai mult principalul vinovat: diletantismul managerial. Sasu, un politruc “strain” de domeniu, pastoreste o adunatura de amatori, printre care cei citiva rataciti care mai determina telespectatorul sa comute pe TVR sint mai rari ca petele-n soare. Atentie, mail-urile din posta nu contrabalanseaza niciunde o analiza de specialitate, indiferent cit de incompleta ar fi!... Simpla noastra memorie de telespectatori “stie” mai multe decit a “combatut” “reporterul”. Decit sa-i numarati interviurile, mai bine numarati-i zilele pe care le mai are de pierdut prin Dorobantilor.

Trimite un comentariu