Skip to main content

Revista presei media – 6 martie

 

Sărăcăcioasă oferta televiziunilor în weekendul dedicat femeii, observă Cotidianul. Doar Pro TV şi Antena 1 au pregătit ediţii speciale. Programele cuprind: stripperi italieni, acte de caritate, Pepe, „caterincă“ pe seama datornicilor la bănci şi versuri de amor înflăcărat recitate de patru cântăreţi, un prezentator meteo şi un om de radio.
Oferta de 8 Martie: stripperi italieni şi acte de caritate

Publicitate

Mai multe publicaţii centrale au anunţat, în ultimele zile, lansarea unor noi produse editoriale şi campanii de marketing, pe măsură ce se încinge lupta pentru tiraje şi audienţe. La rândul său, şi postul public de televiziune anunţă oficial repoziţionarea principalului său buletin de ştiri. HotNews trece în revistă proiectele Jurnalul Naţional, Business Standard, TVR şi Gazeta Sporturilor.
Proiecte editoriale şi de marketing noi în presa scrisă şi TV

Abonamentele la televiziunea prin cablu ar putea creşte, scriu Adevărul şi HotNews. Majorarea abonamentelor se va realiza în cazul în care se va accepta mărirea remuneraţiilor pentru drepturile de autor. Decizia de creştere a taxelor din drepturile de autor de la 2% la 12% va fi discutată, de săptămâna viitoare, de o comisie de arbitraj şi ar putea intra în vigoare într-o lună.
Adevărul - Cablul s-ar putea scumpi cu 10%
HotNews - Românii ar putea plăti cu 10% mai mult pentru abonamentele la cablu

Domus Magazin, principalul publisher din sectorul publicaţiilor home&deco, îşi va schimba denumirea în Hiparion Magazines, brandul sub care s-au făcut cunoscuţi pe piaţă, notează Business Standard. Pentru acest an, în contextul reducerii bugetelor de publicitate alocate printului cu 15–20%, Adrian Rus, directorul general al editurii, estimează o cifră de afaceri de 3,1 milioane de euro, în scădere cu 11,4% faţă de 2008.
Editura Domus Magazin devine Hiparion Magazines

Retrospectiva AdPrint 2009 şi campania pentru donare de sânge “O şansă pentru fiecare” s-au numărat printre subiectele abordate la relansarea ADBreak, relatează Cotidianul. “Criza economică ne-a afectat, agenţiile din afară au participat doar foarte selectiv la ADPrint-ul de anul acesta”, a mărturisit Andrei Borţun, managing director Millenium Communications, compania care a organizat festivalul AdPrint.
Criza ţine agenţiile străine departe de festivalurile româneşti

Veniturile grupului ProSiebenSat.1, care deţine, printre altele, şi postul romanesc de televiziune Prima TV, s-au ridicat, în 2008, la 3,054 miliarde euro, iar EBITDA ajustat în urma pierderii a ajuns la 674,5 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă citat de Business Standard.
Veniturile ProSieben, plus 12,7% în 2008

România va continua să crească chiar şi acum, pe timp de criză în acest domeniu. Vorbim încă de sume mici investite în online în România, în jur de 30 de milioane de euro per total, deci dacă creşti cu 2-3 milioane de euro pe an, pare mult”. O spune Alain Heureux, preşedintele IAB Europe, într-un interviu acordat iaa.ro.
Alain Heureux: „Cred că în 2009 şi 2010 mobile marketing va avea de suferit”

Prezentarea băuturilor alcoolice la televizor, în reclame şi filme, are un efect imediat de creştere a consumului de alcool, potrivit unui studiu al cercetătorilor olandezi şi canadieni de la Universitatea Radboud din Ţările de Jos, citat de 9am. Într-o oră, studenţii care au văzut "American Pie 2" şi reclame la băuturi alcoolice au consumat în medie trei sticle de alcool, faţă de doar una şi jumătate în cazul celor care au vizionat filmul "40 de zile şi 40 de nopţi", fără publicitate la alcool.
Telespectatorii consumă mai mult alcool după vizionarea unor imagini cu băuturi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu