Skip to main content

Ringier restructurează distribuţia: directorul de vânzări Gina Ionescu pleacă

 

Compania Ringier restructurează departamentul de distribuţie. Gina Ionescu, director de vânzări în cadrul departamentului, a fost nevoită să demisioneze la sfârşitul săptămânii trecute. Fost director al Rodipet şi la Acces Press, Gina Ionescu are 17 ani de experienţă în distribuţie.

Publicitate

Laurenţiu Nicolae, responsabil cu vânzătorii volanţi în cadrul departamentului de distribuţie, pleacă şi el din Ringier, în urma reorganizării.

Gina Ionescu, pentru paginademedia.ro: “Am hotărât încetarea colaborării de comun acord”. Ce va face în contiuare? "Îmi voi lua o vacanţă".

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro însă, despărţirea Ginei Ionescu de Ringier a venit după ce compania Ringier a desfiinţat postul pe care ea îl ocupa. Gina Ionescu nu a comentat aceste informaţii.

Gina Ionescu a revenit la Ringier în 2006, după exodul  masiv către Adevărul al câtorva zeci de angajaţi ai Ringier (inclusiv de la departamentul distribuţie). Anterior, ea a lucrat în Ringier în intervalul 1992-1999. Între anii 2000 şi 2006, Gina Ionescu a coordonat distribuţia actualului grup Edipresse A.S., a fost director general al Rodipet şi director comercial al Acces Press.

NEVERIFICATĂ: Măsura Ringier vine a doar câteva zile de la închiderea cotidianului gratuit Compact. Conform informaţiilor paginademedia.ro, Ringier se pregăteşte să disponibilizeze în perioada următoare între 20 şi 30 de angajaţi.

Pe aceeaşi temă:

MĂSURI DE CRIZĂ: Ringier închide gratuitul Compact

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • OK OK. imi place ce s-a scris aici. dar voi stiti ca a doua zi imediat dupa ce a plecat din trustul Ringier, Gina Ionescu a fost contactat de cei de la Hiparion? si ca de Luni 16.01 si-a inceput activitatea la ei? asta era "vacanta" ? off ce de oameni parsivi. de aceasta activitate de ce nu scrieti?
    Multumesc.
    Semnat: Un cititoar fidel.
  • Din pacate toate editurile au probleme din cauza crizei financiare . Scad vanzarile , incasarile din publicitate etc . Daca se mai beneficiaza si de o distributie proasta adio profit . Este o situatie greu de rezolvat . Cel mai usor vad ca este sa trimita oamenii acasa . Si cand te gandesti cate publicatii de 2 lei sunt pe piata ! Cum rezista ? Cel putin pentru mine e o enigma .

Trimite un comentariu