Skip to main content

Revista presei media – 10 aprilie

 

Topul clienţilor de publicitate în primele luni ale anului, în Business Standard. GlaxoSmithKline România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa farmaceutică locală, a înregistrat în primul trimestru al acestui an cea mai mare creştere a investiţiilor brute în publicitate dintre primii zece advertiseri. Business Standard citează bugetele brute (la rate-card) ale companiei de monitorizare Alfacont pe TV, radio, ziare centrale şi reviste.
GSK direct pe locul 2 în Top 10 advertiseri

Publicitate

(click pentru a mări)

Principalii publisheri prezenţi pe Internet se arată rezervaţi faţă de eficacitatea şi viitorul bursei de publicitate online lansată de Tradeville săptămâna trecută. Niciunul dintre managerii chestionaţi de Wall-Street nu şi-a înregistrat site-urile în sistemul TradeAds. Principiul de funcţionare a TradeAds presupune ca advertiserii să liciteze pentru spaţiul publicitar rămas neocupat pe site-urile publisherilor.
Bursa de publicitate online, privită cu scepticism de publisheri

Euro Media Group, principalul furnizor de servicii de televiziune şi film din Europa, a solicitat Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei accesul pe piaţa românească, scrie Cotidianul citând agenţia NewsIn. Şi Grupul Télé Diffusion de France a anunţat că este interesat să pătrundă pe piaţa audiovideo din România. Cele două intenţii vin în contextul adoptării de către Guvern a Strategiei de Broadband şi a lansării spre consultare publică a Strategiei Analogic – Digital.
Euro Media Group vrea să intre pe piaţa românească

F5, divizia de new media a Realitatea - Caţavencu şi Blue Idea, companie din grup care deţine în portofoliu portalul de advertising IQads - au lansat portalul de marketing Smark, au anunţat oficialii grupului, citaţi de Daily Business. Dezvoltarea smark.ro şi comunicarea produsului au dispus de o investiţie iniţială de 100.000 euro.
Realitatea-Caţavencu îşi lansează un portal de marketing

Companiile media online americane se gândesc la taxarea informaţiilor, scrie Cotidianul. Până nu demult, reţeta de succes online pentru companiile de media părea să fie următoarea: conţinutul gratuit amestecat cu veniturile din publicitate. Criza economică le-a dat însă peste cap planurile, în condiţiile în care piaţa de publicitate online a scăzut în ultima vreme cu procente bune. Nevoiţi să găsească o soluţie, reprezentanţii companiilor de media şi-au îndreptat atenţia asupra cititorilor, pe care plănuiesc să-i taxeze pentru conţinutul pe care îl accesează, notează NYTimes.com.
Ziarele declară război Google

Două reţele de televiziune din Statele Unite au reuşit să-şi mărească veniturile din publicitate în 2008, pe când alte trei au înregistrat scăderi, scrie Adevărul. NBC şi Fox au raportat încasări de 5,39 miliarde de dolari, respectiv 4,59 miliarde de dolari, fiind singurele care au crescut, arată estimările companiei TNS Media. Motivul: NBC a transmis anul trecut Jocurile Olimpice, iar Fox competiţia de fotbal american Super Bowl.
Sportul a salvat marile televiziuni din SUA

Twitter a atras interesul fostului preşedinte Nielsen, Peter Read, care a înfiinţat o nouă agenţie, Twitter Partners, ce oferă servicii de consultanţă, managementul relaţiei cu clienţii şi de management al reputaţiei pe această platformă de microblogging, scrie Brand Republic, citat de HotNews. Sursa notează separat că, deşi are un număr mult mai mic de utilizatori, Twitter ar putea deveni principalul concurent al Facebook, reţea socială cu 200 de milioane de utilizatori.
Agenţii dedicate comunicării pe Twitter

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu