Skip to main content

Revista presei media – 27 aprilie

 

PRESEDINTE - SRRCriza financiară şi-a făcut simţită prezenţa la Radio România, mai ales prin rectificarea bugetară prin care s-au tăiat 10% din buget, dar şi prin prisma încasărilor din taxa radio şi a celor din publicitate, a declarat pentru Business Standard preşedintele Societăţii Române de Radiodifuziune, Maria Ţoghină. Radioul public a vândut, în primul trimestru din 2009, publicitate de aproape 130.000 de euro, faţă de aproape un milion în ultimele luni din 2009.
Preşedintele SRR: Simţim din plin restricţiile financiare

maria-toghina

Publicitate

Cele şase televiziuni publice (TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR Cultural şi TVR Internaţional) vor primi anul acesta 10,8 milioane de euro pentru achiziţia de filme şi pentru producţia de emisiuni. Conducerea Direcţiei Programe a SRTV consideră suma alocată achiziţiei de programe insuficientă, dar s-ar mulţumi cu 15–16 milioane de euro, scrie Adevărul, citând un document intern al TVR. Adevărul mai noteză că Radioul public a terminat anul 2008 cu un profit de 65.000 de euro.
Cum se împarte bugetul TVR pe anul 2009

Ringier România a înregistrat, în 2008, un declin al veniturilor faţă de anul precedent, cifra de afaceri scăzând de la 84,3 milioane de franci elveţieni la 61,4 milioane de franci (38.7 milioane euro), scriu HotNews şi Business Standard. Scăderea a fost cauzată de vânzarea a trei titluri, de fluctuaţiile de pe piaţa valutară şi de concurenţa "acerbă", în special pe segmentul tabloidelor.
HotNews: Ringier în 2008: cifra de afaceri a scăzut cu 27% în România, dar a crescut la nivel de grup
Business Standard: Ringier România, scădere de 27%

Începând de astăzi, postul de radio Europa FM va transmite, 24 din 24 de ore, şi video din studiourile sale, anunţă Evenimentul zilei. Vizitatorii site-ului www.europafm.ro vor putea să-i urmărească pe DJ în acţiune, să-i vadă pe invitaţi şi să interacţioneze mult mai uşor cu aceştia.
Europa FM transmite şi video

Producătorul de bunuri de larg consum Procter&Gamble şi compania producătoare de băuturi răcoritoare Coca-Cola vor continua să investească în publicitate, în ciuda declinului economic, însă ambele companii vor pune un accent mult mai mare pe inovaţie şi pe eficienţă, relatează Business Standard citând World Advertising Research Center.
P&G şi Coca-Cola îşi adaptează promovarea

Foto: Mediafax

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu