Skip to main content

Revista presei media – 7 aprilie

 

Site-urile Europa FM şi Radio ZU atrag peste jumătate din numărul de vizitatori din top cinci, analizează Adevărul. Cel mai vizitat site al unui post de radio, în luna februarie, a fost Europafm.ro, care a reuşit să atragă 404.460 de vizitatori unici, potrivit Studiului de Audienţă şi Trafic Internet. Pe locul secund se afla site-ul postului Radio ZU, iar Radio21.ro încheia podiumul.
Europa FM şi Radio ZU domină topurile on-line

Publicitate

Scăderi de până la 15% pentru grupurile de comunicare în 2009, scrie Financiarul. BBDO Group România şi Leo Burnett Group, două dintre cele mai mari grupuri de comunicare din România, anunţă că şi-au bugetat în minus afacerile pentru anul acesta. Nora Marcovici, CEO BBDO Group România, declară că bugetarea iniţiala prevedea o scădere a cifrei de afaceri de până la 15% faţă de 2008. Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group vede o scădere a cifrei de afaceri de până la 5%.
Criza a determinat agenţiile să-şi revizuiasca în minus afacerile

Compania de brokeraj Tradeville (fostul Vanguard), deţinută de Siminel Andrei, managerul fondului de investiţii NCH, a lansat TradeAds, o platformă online care le permite publisherilor să scoată la licitaţie spaţiul publicitar rămas neocupat pe site-uri, scrie Wall-Street. În cadrul bursei de publicitate online, publisherii scot la licitaţie spaţiul publicitar rămas neocupat pe site-uri. Bursa este condusă de Valentin Oeru, care a părăsit luna trecută poziţia de director executiv al regiei de publicitate online Boom, controlată de NCH.
Siminel Andrei investeşte 400.000 euro în lansarea primei burse de publicitate online

Simona Pătruleasa a plecat de la Antena 1, scriu aproape toate ziarele de astăzi. Pentru HotNews, vedeta a declarat că vrea “un moment de linişte, de gândire”. Pentru Evenimentul zilei, Pătruleasa spune că nu a fost forţată să plece, deşi surse apropiate de postul din Băneasa susţin că trustul Intact i-a cerut să plece, sătul de anumite fiţe pe care le-a considerat „prejudiciu de imagine”. “Cu siguranţă nu va veni la noi”, este declaraţia PR-ului Pro TV citată de Evenimentul zilei. Gândul scrie că ar fi fost vorba şi de “pretenţiile exagerate pe care le-ar fi avut bruneta şi de tratamentul preferenţial pe care l-ar fi solicitat”.

Săptămâna aceasta, Realitatea TV scoate pe sticlă două noi emisiuni, scrie Cotidianul. Prima, “Ora de foc”, va fi difuzată în intervalul 21.50-23.00, la concurenţă cu Sinteza zilei (Antena3) şi va fi moderată de Adrian Ursu (redactor-şef Cotidianul). A doua este “După bloguri”, program despre blogosfera autohtonă.
Blogurile au emisiune la Realitatea TV

Noul post de televiziune ID Investigation Discovery este disponibil de luni în România, mai scrie Cotidianul. Adresat unui public preponderent feminin, cu vârste cuprinse între 25 şi 54 de ani, ID Investigation Discovery se lansează cu seria „Apel de urgenţă” şi „Pe urmele criminalilor”, o producţie care prezintă povestea unei echipe de detectivi ai Departamentului de Omucideri din cadrul unei secţii de poliţie metropolitane din Statele Unite.
Discovery lansează în România un canal de investigaţii

Veniturile din online vor depăşi în aproximativ cinci ani încasările companiilor media din print, a declarat pentru Business Standard expertul în design de publicaţii print şi online Mario Garcia. Prezent la Conferinţa Naţională a Presei din România, axată pe tema “Managing Media Crisis”, Garcia vede viitorul presei în online, fără a neglija printul, care trebuie adaptat.
Veniturile din online le vor depăşi în cinci ani pe cele din print

Compania The New York Times a ameninţat cu închiderea cotidianului Boston Globe, dacă sindicatele publicaţiei nu acceptă concesii în valoare de 20 mil. dolari, potrivit adweek.com, citat de Business Standard. Posibilele concesii includ reducerea salariilor, sistarea contribuţiilor la fondurile de pensii şi eliminarea garanţiei unui loc de muncă de care se bucură unii angajaţi veterani.
Boston Globe, ameninţat cu închiderea

iaa.ro despre campania aniversară BRD – Groupe Société Générale - are la bază un adevăr simplu: în spatele oricărei mari personalităţi stă o altă persoană, necunoscută, care la un moment dat a susţinut campionul de azi. Despre campania care a costat jumătate de milion de euro scrie şi Daily Business.
iaa: Propaganda şi BRD – Groupe Société Générale consideră că nu există oameni mari şi oameni mici
Daily Business: 500.000 euro pentru creaţia şi BTL-ul campaniei BRD - 10 ani

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu