Skip to main content

Revista presei media -1 aprilie

 

Business Standard trece în revistă previziunile lui Sir Martin Sorrell, CEO al WPP Group, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, aflat la târgul de televiziune de la Cannes.

  • TV-ul nu va decădea, încă e cel mai eficient mijloc de a atinge un număr mare de oameni, costul per mie e încă cel mai bun. Dar nu va mai fi cel mai influent
  • New Media vor ajunge la o treime din bugete în 3 ani, când vom petrece jumătate din timp online
  • Ziarele şi revistele vor continua să scadă dramatic în anii următori
  • E o mare oportunitate pentru cei care produc content şi controlează talentele
Publicitate

Predicţiile lui Sir Martin Sorrell

Publicitatea la bănci a încetinit „motoarele” la începutul acestui an, analizează Adevărul. În perioada ianuarie – februarie 2009 au fost difuzate pe TV, radio şi presa scrisă 6.260 de inserţii publicitare ale băncilor, cu 46% mai puţine faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Publicitatea bancară s-a axat pe economii

Marii clienţi de publicitate dau tot mai multă atenţie investiţiilor în campanii publicitare mai flexibile şi neconvenţionale, iar în prezent majoritatea iniţiativelor lansate de agenţii sunt concentrate pe creşterea productivităţii şi pe promovarea publicităţii netradiţionale, potrivit cercetărilor companiei A.T. Kearney pe piaţa românească, citate de HotNews.
Companiile vor publicitate mai flexibilă şi neconvenţională

24 de companii media din România şi-au trimis anul acesta solii la Cannes în căutare de formate noi şi de scos pe tarabe pe cele din propria ogradă. Jocurile, DVD-uri la discreţie şi chiar parteneriate cu iTunes pentru a genera venituri suplimentare par a fi laitmotivele târgului de televiziune MIPTV de anul acesta. Evenimentul se desfăşoară la Cannes, între 30 martie şi 3 aprilie, şi reuneşte 13.000 de participanţi, de la 4.500 de companii din 111 ţări.
Televiziunile înfruntă criza la Cannes

Piaţa de publicitate online a crescut cu 10,4% în 2008, în SUA, potrivit celui mai recent studiu realizat de Interactive Advertising Bureau (IAB) şi PriceWaterhouseCoopers, observă Business Standard. Pentru industria locală, IAB România a început să colecteze datele pentru următorul raport privind piaţa online românească. Specialiştii de pe piaţă sunt de părere că, în ciuda contextului economic, online-ul românesc va creşte.
Online-ul din SUA creşte cu 10%. Piata locală rămâne optimistă

Problema controversatelor coduri - civil, penal, de procedură civilă şi de procedură penală, a constituit principala temă dezbătută ieri de membrii Clubului Român de Presă (CRP) cu premierul Emil Boc, relatează Financiarul. Au mai fost discutate şi impactul crizei economice asupra pieţei media autohtone, dar şi problemele de distribuţie cu care se confruntă presa scrisă. Şeful Executivului a promis că se va implica pentru a găsi soluţii pentru problemele ridicate de CRP.
CRP a pus problemele presei româneşti pe masa Guvernului

Casia Communications, compania de indoor advertising care a adus în România sistemul AddMirror, cunoscut ca reclama din oglindă, a intrat pe profit în 2008, raportând o cifră de afaceri de 150.000 euro, a declarat pentru DailyBusiness Simona Opriş, business development manager. Estimările iniţiale ale agenţiei, anunţate în ianuarie 2008, indicau pentru anul trecut afaceri de 250.000 euro.
Reclama din oglindă a intrat pe profit în 2008

Site-ul publicaţiei The International Herald Tribune s-a relansat, fiind accesibil la adresa Global.NYTimes.com, în urma fuziunii cu ediţia online a cotidianului The New York Times, anunţă brandrepublic.com, citat de Wall-Street.
International Herald Tribune şi The New York Times îşi unesc ediţiile digitale

Trustul american Sun-Times Media Group, ce controlează 59 de cotidiene în Statele Unite, a anunţat că a cerut intrarea în faliment, motivându-şi decizia prin degradarea mediului economic, notează Adevărul. Grupul Sun-Times cuprinde marele cotidian Chicago Sun-Times şi o serie de mici publicaţii locale în Illinois, precum Courier-News, Herald News şi Lake County News-Sun.
Grupul american de presă Sun-Times a intrat în faliment

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu