Skip to main content

OFERTĂ DE CRIZĂ: Publicitate 2 la preţ de 1 în publicaţiile Mediapro

 

Cum repornim publicitatea” este numele noii oferte de publicitate lansate de Publimedia, divizia de publishing a Mediapro. Principul de bază: pentru un număr de apariţii cumpărate se oferă un număr de apariţii similar ca bonus. Evident, în anumite condiţii.

Publicitate

Iată condiţiile pentru a beneficia de oferta 2 în 1:

  • pentru clienţii care oferă exclusivitate în publicaţiile Mediapro sau cheltuie peste 70% din bugetul unei campanii în aceste titluri.
  • pentru clienţii care vor alege publicaţiile Mediapro în intervalul mai-septembrie.
  • pentru publicaţiile lunare, apariţiile bonus se acordă în aceeaşi ediţie.
  • nu se aplică în cazul proiectelor speciale şi inserturilor

Portofoliul Publimedia cuprinde 15 publicaţii, printre care:

  • Ziarul Financiar
  • Business Magazin
  • Gândul
  • ProTV Magazin
  • Pro Sport
  • The One
  • Ce se întâmplă, doctore?
  • Pro Motor
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu