Skip to main content

Revista presei media – 13 mai

 

adrian-sarbu4"Prognozele economice sugerează un an 2009 dificil, dar o revenire la creştere în 2010. Concluzia logică este că piaţa noastră va atinge nivelul minim undeva între cel de-al treilea trimestru din 2009 şi primul trimestru din 2010", a afirmat recent Adrian Sârbu, COO şi Presedinte al grupului CME, ce controlează în România posturile din reţeaua Pro. Sârbu a făcut declaraţiile în cadrul unei conferinţe de prezentare a rezultatelor CME pentru primul trimestru, transcrierea acestei conferinţe fiind semnalată de Orlando Nicoară şi citată de HotNews.
Adrian Sârbu: condiţii extrem de dificile pentru piaţa TV din regiune, până la începutul anului viitor

Publicitate

ziareCinci publicaţii au acceptat ca prima pagină să apară monocrom, pentru a face reclamă societăţii Uniqa Asigurări. Jurnalul Naţional, Gazeta sporturilor, Ziua, Săptămâna Financiară şi Cotidianul au renunţat la imaginea clasică pentru banii din publicitate, scrie Adevărul. Adrian Ursu, redactor-şef Cotidianul: „în acest moment, există o reorientare a oamenilor de marketing şi publicitate către forme neconvenţionale de publicitate. Din păcate, tot mai puţin şi tot mai rar îţi poţi permite să refuzi astfel de schimbări de design a primei pagini“.
Ziarele fac compromisuri de dragul banilor

Consiliul Naţional al Audiovizualului a amendat OTV cu 25.000 lei pentru emisiunile Dan Diaconescu Direct din 4, 6 şi 7 mai, unde au fost difuzate, la o oră accesibilă minorilor, căutarea Elodiei, imagini cu cadavrele soţilor Ceauşescu, dar şi informaţii neverificate oficial despre producerea unui cutremur în România, relatează Evenimentul zilei.
Ceauşescu, pagubă pentru OTV

Mediaedge:cia România (MEC), agenţia de media care gestionează conturi precum BCR, Danone, Colgate-Palmolive, Altex sau Xerox, estimează pentru 2009 afaceri în creştere cu 40% faţă de 2008, pe fondul atragerii de noi clienţi, a declarat pentru Business Standard Bogdan Prăjişteanu, managing director al agenţiei. În 2008, afacerile agenţiei s-au ridicat la aproximativ 28,5 milioane de euro.
New businessul duce MEC România la 40 mil. euro in 2009

adriana-saftoiuAdrian Boţan (McCann Erikson România) şi parlamentarul Adriana Săftoiu vor reprezenta România în juriul celei de-a 16-a ediţii a festivalului internaţional de publicitate Golden Drum, care va avea loc, între 4 şi 9 octombrie, în Slovenia, la Portoroz, informează NewsIn, citat de 9am. Boţan va juriza concursul dedicat campaniilor publicitare, iar Săftoiu se va afla printre cei cinci membri ai juriului de la categoria Relaţii Publice.
Doi români, în juriul festivalului de publicitate Golden Drum

Rezultatele de trafic online înregistrate de siteurile româneşti sunt afişate, începând de ieri, pe siteul SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) în două categorii - Rezultate siteuri şi Rezultate grupuri, anunţă HotNews. Potrivit noii modalităţi de afişare, pentru grupurile de siteuri SATI prezintă, separat de lista de siteuri individuale, numărul de afişări, vizite şi clienţi unici pentru întregul grup şi pentru fiecare site din grup.
SATI separă siteurile de grupurile de siteuri în livrarea rezultatelor de trafic online

Partidele politice se vor feri să cheltuiască bani mulţi în campaniile pentru alegeri în contextul actual, potrivit aşteptărilor jucătorilor din outdoor, citaţi de Financiarul. Considerate o gură de oxigen pentru canalele de comunicare, alegerile europarlamentare nu vor suplini în acest an scăderile de bugete cu care s-au confruntat piaţa de outdoor în primele luni.
Bugetele pentru europarlamentare: -65%

Parlamentul European a adoptat la începutul lunii un raport potrivit căruia orice tip de publicitate ce promovează specificaţiile tehnice ale aparatelor frigorifice, maşinilor de spălat, cuptoare pentru uz casnic trebuie să precizeze consumul energetic al acestora, notează Financiarul.
Reclamele la electrocasnice, insotite de informatii despre consumul energetic

Consiliul General al Municipiului Bucureşti va discuta un proiect de hotărâre potrivit căruia toate spaţiile din domeniul public destinate reclamelor vor fi scoase la licitaţie începând cu 1 ianuarie 2010, potrivit consilierului Doru Giugula, citat de Wall-Street. În cadrul unei dezbateri publice privind amplasarea reclamelor în Bucureşti, Giugula a spus că vor fi găsite soluţii şi pentru contractele aflate în derulare, însă nu a precizat care sunt acestea.
Spaţiile publice pentru reclame ar putea fi scoase la licitaţie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu